Page 3 - Fen Lisesi Matematik 11 | 1.Ünite
P. 3

a
                                                a










































                Hazırlık Çalışmaları



                 1. Trigonometrinin bölgenizdeki
                    geleneksel mimari eserlerde
                    nasıl kullanıldığını düşününüz ve                   a                  a
                    arkadaşlarınızla görüş alışverişinde
                    bulunuz.
                 2. Dar açıların sinüs, kosinüs, tanjant                        b b
                    ve kotanjant oranlarını kenar
                    uzunlukları cinsinden bulunuz.
                                                                                c c
                 3. 30, 45 ve 60 derecelik açıların
                    sinüs, kosinüs, tanjant ve kotanjant
                    değerlerini bulunuz.
                 4. Aşağıdaki ifadeleri çarpanlarına                      i             i
                    ayırınız veya açılımını yapınız.

                    _ x +  yi 2
                          2
                    _ x -  yi
                     2
                    x - y 2






                                                                                           Fen Lisesi Matematik 11 13
   1   2   3   4   5   6   7   8