Page 87 - Coğrafya Farklılaştırılmış Öğretim Etkinlikleri
P. 87
Coğrafya
10.SINIF - FARKLILAŞTIRILMIŞ ÖĞRETIM ETKINLIKLERI
ÜF1: Öğretmen araştırma köşelerinden elde edilen ürünleri, öğrencilerin bireysel
olarak sunmalarını isteyebilir. Sözlü sunum noktasında sorun yaşayan öğrencilere
yazılı sunum veya gönüllü öğrencilere söz hakkı tanınarak akran desteği sağlana-
bilir. Değerlendirme için kontrol listesi, akran değerlendirme ve öz değerlendirme
Ürün formları kullanılabilir.
ÜF2: Öğrenciler, dergi oluşturma sürecine yeterlilikleri oranında katılarak metin
yazma, resim yapma/boyama, fotoğraf kesme ya da düzenleme görevlerini ala-
bilir.
FÖOD1: Öğretmen öğrenme menüsünde öğrencilerin temel bilgileri inceleyip araş-
tırma yaparak menüden seçmiş oldukları sorulara yanıt aradıkları köşeleri sıraları
Fiziksel Öğrenme bir araya getirerek düzenleyebilir.
Ortamı Düzenlemeleri FOÖD2: Öğretmen, öğrencilerin oluşturdukları içerikleri büyük bir grup etkinliği
içerisinde ürüne dönüştürmeleri için sınıf ortamında sıraları birleştirerek tüm sınıfın
katılabileceği bir üretim merkezi oluşturabilir.
87