Page 87 - Coğrafya Farklılaştırılmış Öğretim Etkinlikleri
P. 87

Coğrafya

                                        10.SINIF - FARKLILAŞTIRILMIŞ ÖĞRETIM ETKINLIKLERI



                               ÜF1: Öğretmen araştırma köşelerinden elde edilen ürünleri, öğrencilerin bireysel
                               olarak sunmalarını isteyebilir. Sözlü sunum noktasında sorun yaşayan öğrencilere
                               yazılı sunum veya gönüllü öğrencilere söz hakkı tanınarak akran desteği sağlana-
                               bilir. Değerlendirme için kontrol listesi, akran değerlendirme ve öz değerlendirme
         Ürün                  formları kullanılabilir.

                               ÜF2:  Öğrenciler,  dergi  oluşturma  sürecine  yeterlilikleri  oranında  katılarak  metin
                               yazma, resim yapma/boyama, fotoğraf kesme ya da düzenleme görevlerini ala-
                               bilir.
                               FÖOD1: Öğretmen öğrenme menüsünde öğrencilerin temel bilgileri inceleyip araş-
                               tırma yaparak menüden seçmiş oldukları sorulara yanıt aradıkları köşeleri sıraları
         Fiziksel Öğrenme      bir araya getirerek düzenleyebilir.
         Ortamı Düzenlemeleri  FOÖD2:  Öğretmen,  öğrencilerin  oluşturdukları  içerikleri  büyük  bir  grup  etkinliği
                               içerisinde ürüne dönüştürmeleri için sınıf ortamında sıraları birleştirerek tüm sınıfın
                               katılabileceği bir üretim merkezi oluşturabilir.

























































                                                                                                         87
   82   83   84   85   86   87   88   89   90   91   92