Page 149 - İngilizce Farklılaştırılmış Öğretim Etkinlikleri
P. 149

İngilizce

                                        11.SINIF - FARKLILAŞTIRILMIŞ ÖĞRETİM ETKİNLİKLERİ



                               cevaplar bulunur. Soruları cevaplamakta zorlanan öğrenciye cevap metinleri kelime
                               boşluklu hâli ve yan tarafta boşluklara gelecek kelimelerin yer alacağı şekilde verilir.
                               Desteğe ihtiyacı olan öğrenci boşlukları karışık hâldeki kelimelerden seçerek doldurur.

                               SF7: Desteğe ihtiyacı olan öğrenciden öncesinde paylaşılan görseli ve bu düşünürün
                               hayatını anlatan metni kullanarak tercih ettiği teknikle ürün çıkarması istenir. Bu sü-
                               reçte yapay zekâ kullanması sağlanabilir. Desteğe ihtiyacı olan öğrenci slogan hazır-
                               lama aşamasında teknolojik araçlar aracılığı ile çeviri programlarını kullanabilir ya
                               da cümlelerini Türkçe kelimelerle yazar.


                               ÜF1: Desteğe ihtiyacı olan öğrencinin ortaya koyduğu ürünü yapay zekâ kullanarak
                               kendisini değerlendirmesi sağlanır. Öğretmen bu süreçte aktif rol alır.
         Ürün
                               ÜF2: Öğretmen desteğe gereksinimi olan öğrenci için ayrı bir kontrol listesi hazırlar ve
                               değerlendirme sürecini tamamlar.
         Fiziksel Öğrenme      FÖOD1:  Desteğe  ihtiyacı  olan  öğrencilerin  rahat  bir  şekilde  bireysel  çalışmalarını
         Ortamı Düzenlemeleri  gerçekleştirebilmeleri için ses, ışık, sıra düzenlemeleri yapılır.























































                                                                                                         149
   144   145   146   147   148   149   150   151   152   153   154