Page 149 - İngilizce Farklılaştırılmış Öğretim Etkinlikleri
P. 149
İngilizce
11.SINIF - FARKLILAŞTIRILMIŞ ÖĞRETİM ETKİNLİKLERİ
cevaplar bulunur. Soruları cevaplamakta zorlanan öğrenciye cevap metinleri kelime
boşluklu hâli ve yan tarafta boşluklara gelecek kelimelerin yer alacağı şekilde verilir.
Desteğe ihtiyacı olan öğrenci boşlukları karışık hâldeki kelimelerden seçerek doldurur.
SF7: Desteğe ihtiyacı olan öğrenciden öncesinde paylaşılan görseli ve bu düşünürün
hayatını anlatan metni kullanarak tercih ettiği teknikle ürün çıkarması istenir. Bu sü-
reçte yapay zekâ kullanması sağlanabilir. Desteğe ihtiyacı olan öğrenci slogan hazır-
lama aşamasında teknolojik araçlar aracılığı ile çeviri programlarını kullanabilir ya
da cümlelerini Türkçe kelimelerle yazar.
ÜF1: Desteğe ihtiyacı olan öğrencinin ortaya koyduğu ürünü yapay zekâ kullanarak
kendisini değerlendirmesi sağlanır. Öğretmen bu süreçte aktif rol alır.
Ürün
ÜF2: Öğretmen desteğe gereksinimi olan öğrenci için ayrı bir kontrol listesi hazırlar ve
değerlendirme sürecini tamamlar.
Fiziksel Öğrenme FÖOD1: Desteğe ihtiyacı olan öğrencilerin rahat bir şekilde bireysel çalışmalarını
Ortamı Düzenlemeleri gerçekleştirebilmeleri için ses, ışık, sıra düzenlemeleri yapılır.
149