Page 151 - Kimya Farklılaştırılmış Öğretim Etkinlikleri
P. 151

Kimya

                                        11.SINIF - FARKLILAŞTIRILMIŞ ÖĞRETIM ETKINLIKLERI



                               Ek ipuçları:
                                 •  Nano parçacıkla, laboratuvardaki bir deney sırasında kaza sonucu kaybolmuş
                                   olabilir.
                                 •  Nano parçacıkları çalmak isteyen bir grup casus veya hırsız olabilir.

                                 •  Nano parçacıklar laboratuvardaki bir çalışanın ihmalinden dolayı kaybolmuş
                                   olabilir.

                               Öğrenciler,  senaryodaki  görevleri  tamamlamalarına  göre  değerlendirilir  (ÜF5).
         Değerlendirme         Akran değerlendirmesi yapılır. Grupların hazırladıkları infografikler ve sonuç ra-
                               porları kontrol listesi ile değerlendirilir.
                                 •  İçeriği anlamayı kolaylaştırmak için simgeler ve görsel ipuçları kullanma
                                 •  Alternatif değerlendirme yöntemleri kullanma (uzatılmış zaman, alternatif ölç-
                                   me ve değerlendirme biçimleri vb.)
                                 •  Geri  bildirim  ve  değerlendirmelerde  çoklu  ortamlar  kullanma  (sözlü,  yazılı,
         Kullanılan Evrensel       görsel vb.)
         Tasarım Ögeleri
                                 •  Öğrencilere kendi öğrenme hızlarında ilerleme fırsatı sunma
                                 •  Uygulama ve performans için destekleyici seçenekler sunma
                                 •  Farklı zorluk ve destek düzeylerinde çeşitlilik gösteren seçenekler sunma
                                 •  İş birliği ve iletişimi teşvik eden seçenekler sunma













































                                                                                                         151
   146   147   148   149   150   151   152   153   154   155   156