Page 151 - Kimya Farklılaştırılmış Öğretim Etkinlikleri
P. 151
Kimya
11.SINIF - FARKLILAŞTIRILMIŞ ÖĞRETIM ETKINLIKLERI
Ek ipuçları:
• Nano parçacıkla, laboratuvardaki bir deney sırasında kaza sonucu kaybolmuş
olabilir.
• Nano parçacıkları çalmak isteyen bir grup casus veya hırsız olabilir.
• Nano parçacıklar laboratuvardaki bir çalışanın ihmalinden dolayı kaybolmuş
olabilir.
Öğrenciler, senaryodaki görevleri tamamlamalarına göre değerlendirilir (ÜF5).
Değerlendirme Akran değerlendirmesi yapılır. Grupların hazırladıkları infografikler ve sonuç ra-
porları kontrol listesi ile değerlendirilir.
• İçeriği anlamayı kolaylaştırmak için simgeler ve görsel ipuçları kullanma
• Alternatif değerlendirme yöntemleri kullanma (uzatılmış zaman, alternatif ölç-
me ve değerlendirme biçimleri vb.)
• Geri bildirim ve değerlendirmelerde çoklu ortamlar kullanma (sözlü, yazılı,
Kullanılan Evrensel görsel vb.)
Tasarım Ögeleri
• Öğrencilere kendi öğrenme hızlarında ilerleme fırsatı sunma
• Uygulama ve performans için destekleyici seçenekler sunma
• Farklı zorluk ve destek düzeylerinde çeşitlilik gösteren seçenekler sunma
• İş birliği ve iletişimi teşvik eden seçenekler sunma
151