Page 148 - Kimya Farklılaştırılmış Öğretim Etkinlikleri
P. 148

Kimya

        11.SINIF - FARKLILAŞTIRILMIŞ ÖĞRETIM ETKINLIKLERI



                               SF5:  Nanoteknolojik  ürünlerin  sentezi  ve  kullanımı  infografik  kullanılarak  ya  da
                               görseller artırılarak verilebilir.
                               SF6: Nanoteknolojik ürünlerin özellikleri, kullanım amaçları ve sağladıkları yarar-
                               lara ilişkin video izletilebilir, görseller gösterilebilir. Video veya görselden yola çıka-
                               rak konuya ilişkin değerlendirme soruları sorulabilir.

                               ÜF1: Not almakta güçlük çeken öğrencilere not alma kâğıtları verilebilir. Not alma
                               kâğıtlarına ipuçları yazılabilir. Akranı, öğrencinin fikirlerini yazıya dökebilir.

                               ÜF2: İnfografik hazırlanırken desteklenmesi gereken öğrencilerin ilgi ve yetenekleri
                               doğrultusunda, kısa notlar yazıp semboller kullanması teşvik edilebilir.

                               ÜF3: Sonuç raporunda desteklenmesi gereken öğrencilerin düşünceleri sözel ola-
         Ürün
                               rak alınabilir. Öğretmen konuyla ilgili ipuçları verebilir.
                               ÜF4: Yazmakta güçlük çeken öğrencilerin özeti sözel olarak alınabilir.

                               ÜF5: Desteklenmesi gereken öğrencilere kısa, anlaşılır, ipucu barındıran sorular so-
                               rarak sorunu çözme planı yapmalarına yardım edilebilir. Konuyla ilgili poster, afiş
                               tasarlamaları istenebilir.
                               FÖOD1: Öğrencilerin ihtiyaçlarına göre ikişerli, üçerli gruplar oluşturulabilir. Grup-
                               ların birbirini rahat duyabilecekleri ortam seçenekleri sunulabilir.
         Fiziksel Öğrenme
         Ortamı Düzenlemeleri  FÖOD2: Öğrencilerin ihtiyaçlarına ve sınıfın mevcuduna göre ikişerli, üçerli veya
                               daha kalabalık gruplar oluşturulabilir. Sessiz çalışma alanları ve bireysel çalışma
                               seçenekleri sunulabilir.












































    148
   143   144   145   146   147   148   149   150   151   152   153