Page 59 - Sosyal Kabulü ve Olumlu Sınıf İklimimi Sağlama
P. 59

SOSYAL KABULÜ VE OLUMLU SINIF İKLİMİNİ SAĞLAMA


         Değerlendirme



         Öğrencilerden oluşturdukları Değerli Ben Haritaları’nı tahtaya ya da panoya asmaları istenir. Ardından
         kendilerinde keşfettikleri özelliklerden hangilerinin başkalarında da olduğunu bulmaları istenir.



         Uyarlama


         Görmede güçlük yaşayan öğrenci için değerlendirme kısmında okuma görevini üstelenecek akran desteği
         sağlanabilir.
         Bilişsel güçlük yaşayan öğrenci için uygulama ve değerlendirme aşamasındaki yönergeler kısa, net ve açık
         olarak uygulamalık gösterilebilir.

         Bilişsel güçlük yaşayan öğrenciler için kendine dair özellikleri keşfetmekte zorluk çekerse olumlu özellikleri
         hatırlatılarak sözel ipuçları sağlanabilir.























































                                                                                                         59
   54   55   56   57   58   59   60   61   62   63   64