Page 228 - DESEN 9
P. 228
6. ÜNİTE ANTİK MODELDEN DESEN ÇALIŞMALARI
11. Farklı açılardan tors çizimleriyle çalışmalarını pekiştirmiş, yaptığı
çalışmaların göz-el-bilek koordinasyonunun gelişimi açısından önemli
olduğunun farkına varmış.
SONUÇ 12. Arkadaşlarıyla yardımlaşarak iş birliği içinde çalışmış.
13. Çalışmayı amacına uygun olarak dikkatli ve özenli bir şekilde
tamamlamış.
14. Çalışma ortamı temizleyerek bir sonraki çalışmaya hazır hâle getirmiş.
TABLO PUANI
DEĞERLENDİRME: Bu ölçekten alınan puanın 100 üzerinden 70 ve üzeri olması öğrenmenin
yeterli düzeyde olduğunu, 69 ve daha altında olması durumunda ise öğrenmenin yeterli olmadığını,
etkinliğin tekrar edilmesi gerektiğini gösterir.
Tablo puanını 100’lük sisteme dönüştürme işlemi: Tablodan alınabilecek en yüksek puan, her bir
ölçüt için 5 puandır. Tabloda toplam 14 ölçüt vardır. Dolayısı ile tablodan alınabilecek en yüksek
puan (14x5=70) yöntemiyle bulunur.
Bu puanın 100’lük puana çevrilmesi için formül:
PUAN= [(Tablo Puanı x 100) / Alınabilecek en yüksek toplam puan] formülü uygulanır.
226