Page 228 - DESEN 9
P. 228

6. ÜNİTE                                                                                                                                                                    ANTİK MODELDEN DESEN ÇALIŞMALARI



              11. Farklı açılardan tors çizimleriyle çalışmalarını pekiştirmiş, yaptığı
                   çalışmaların göz-el-bilek koordinasyonunun gelişimi açısından önemli
                   olduğunun farkına varmış.
            SONUÇ  12. Arkadaşlarıyla yardımlaşarak iş birliği içinde çalışmış.

              13. Çalışmayı amacına uygun olarak dikkatli ve özenli bir şekilde
                   tamamlamış.

              14. Çalışma ortamı temizleyerek bir sonraki çalışmaya hazır hâle getirmiş.

                                                                   TABLO PUANI

          DEĞERLENDİRME: Bu ölçekten alınan puanın 100 üzerinden 70 ve üzeri olması öğrenmenin
          yeterli düzeyde olduğunu, 69 ve daha altında olması durumunda ise öğrenmenin yeterli olmadığını,
          etkinliğin tekrar edilmesi gerektiğini gösterir.


          Tablo puanını 100’lük sisteme dönüştürme işlemi: Tablodan alınabilecek en yüksek puan, her bir
          ölçüt için 5 puandır. Tabloda toplam 14 ölçüt vardır. Dolayısı ile tablodan alınabilecek en yüksek
          puan (14x5=70) yöntemiyle bulunur.
          Bu puanın 100’lük puana çevrilmesi için formül:
          PUAN= [(Tablo Puanı x 100) / Alınabilecek en yüksek toplam puan] formülü uygulanır.
















































          226
   223   224   225   226   227   228   229   230   231   232   233