Page 86 - İKİ BOYUTLU SANAT ATÖLYE 12
P. 86

DERECELİ PUANLAMA ANAHTARI

                     Uygulama  etkinliğini  değerlendirmek  için  aşağıda  listelenen  ölçütlerin  öğrenci  tarafından
                 gerçekleştirilme düzeylerini ifadenin karşısında bulunan yere        koyarak işaretleyiniz.


                 Öğrencinin Adı Soyadı:
                 Sınıfı:
                 Numarası:

                                                                                  DERECELER

                                     ÖLÇÜTLER                          Çok İyi   İyi   Orta  Geliştirilebilir  Zayıf
                                                                         5       4      3        2        1
                         Soyut  resim  çalışmaları  için  gerekli  ön
                    1
                         araştırmayı yaptı.
                         Soyut  resim  çalışmaları  için  gerekli  mal-
                    2
                         zemeleri temin etti.
                         Uygun ve doğru kompozisyonu oluştura-
                    3    bilmek için çeşitli ölçü ve tekniklerde araş-
                         tırmalar yaptı.

                         Sanatın öge ve ilkelerini olması gerektiği
                    4
                         gibi kullandı.
                    5    Dönüştürme çalışmalarını planladığı gibi
                         tamamladı.
                         Bu çalışmadan edindiği bilgileri arkadaş-
                    6
                         larıyla paylaştı.
                                                    ÖLÇEK PUANI







                 Ölçek puanını 100’lük sisteme dönüştürme işlemi: Tablodan alınabilecek en yüksek puan, her
                 bir kriter için 5 puandır. 100’lük sisteme çevirmek için formül:
                 (Ölçek puanı x 100) / Alınabilecek en yüksek toplam puan (30)= Puan


                 Değerlendirme: Ölçekten100 üzerinden 70 aldıysanız bu öğrenme için başarınız yeterli düzeyde
                 demektir. 69 veya altında puan almışsanız ilgili önceki öğrenmeleri tekrar etmelisiniz.





















              84
   81   82   83   84   85   86   87   88   89   90   91