Page 86 - İKİ BOYUTLU SANAT ATÖLYE 12
P. 86
DERECELİ PUANLAMA ANAHTARI
Uygulama etkinliğini değerlendirmek için aşağıda listelenen ölçütlerin öğrenci tarafından
gerçekleştirilme düzeylerini ifadenin karşısında bulunan yere koyarak işaretleyiniz.
Öğrencinin Adı Soyadı:
Sınıfı:
Numarası:
DERECELER
ÖLÇÜTLER Çok İyi İyi Orta Geliştirilebilir Zayıf
5 4 3 2 1
Soyut resim çalışmaları için gerekli ön
1
araştırmayı yaptı.
Soyut resim çalışmaları için gerekli mal-
2
zemeleri temin etti.
Uygun ve doğru kompozisyonu oluştura-
3 bilmek için çeşitli ölçü ve tekniklerde araş-
tırmalar yaptı.
Sanatın öge ve ilkelerini olması gerektiği
4
gibi kullandı.
5 Dönüştürme çalışmalarını planladığı gibi
tamamladı.
Bu çalışmadan edindiği bilgileri arkadaş-
6
larıyla paylaştı.
ÖLÇEK PUANI
Ölçek puanını 100’lük sisteme dönüştürme işlemi: Tablodan alınabilecek en yüksek puan, her
bir kriter için 5 puandır. 100’lük sisteme çevirmek için formül:
(Ölçek puanı x 100) / Alınabilecek en yüksek toplam puan (30)= Puan
Değerlendirme: Ölçekten100 üzerinden 70 aldıysanız bu öğrenme için başarınız yeterli düzeyde
demektir. 69 veya altında puan almışsanız ilgili önceki öğrenmeleri tekrar etmelisiniz.
84