Page 177 - ÜÇ BOYUTLU SANAT ATÖLYE 11
P. 177

SERAMİK SANATI

                                  “SERAMİK UYGULAMASI” ÖZ DEĞERLENDİRME FORMU

             YÖNERGE: “Seramik” uygulamasında gözlenmesi gereken beceriler, aşağıdaki ÖLÇÜTLER sütununda liste-
             lenmiştir. Gözlediğiniz ölçütün karşısına gözlem sonucunuzu (X) işareti koyarak işaretleyiniz.

             Öğrencinin
             Adı Soyadı     :
             Sınıfı         :
             Numarası       :
                                                                                      DERECELER





                                         ÖLÇÜTLER                                     Geliştirilebilir
                                                                                 Zayıf     Orta  İyi  Çok iyi


                                                                                1    2    3    4    5

                   Uygulamada kullanacağım malzemeleri hazırlayarak derse hazırlıklı
               1
                   geldim.
               2   Kupa tasarımı çizdim.

                   Çalışma için uygun miktarda kili hava kabarcığı kalmayacak şekilde yo-
               3
                   ğurdum.
               4   Tasarıma uygun seramik şekillendirme yöntemini seçtim.

                   Seçtiğim şekillendirme yöntemine bağlı kalarak uygun araç-gereçlerle
               5
                   uygulama yaptım.
                                                                  ÖLÇEK PUAN


             DEĞERLENDİRME: Bu ölçekten 100 üzerinden 70 aldıysanız bu öğrenme için başarınız yeterli düzeyde de-
             mektir. 69 veya altı puan almışsanız önceki öğrenmeleri tekrar etmelisiniz.


             Ölçek puanını 100’lük sisteme dönüştürme: Tablodan alınabilecek en yüksek puan, her bir kriter için 5’tir.
             Tabloda toplam 5 ölçme kriteri vardır. Dolayısı ile tablodan alınabilecek en yüksek puan 5 X 5=25’tir.
             PUAN= [(Tablo Puanı X 100) / 25 ] formülü uygulanır.























                                                                                                    175
   172   173   174   175   176   177   178   179   180   181   182