Page 74 - THM TEORİ VE UYGULAMASI 12
P. 74

Kontrol Listesi

                         Bu form, aşağıda yer alan türkü ve zeybeğin, birleşik dokuzlu aksak ve evfer usullerine
                   özgü düzümlerini değerlendirmeniz amacıyla hazırlanmıştır. Her bir ölçütü okuyarak Evet ya
                   da Hayır seçeneklerine (x) işareti koyunuz.

                                      ÖLÇÜTLER                                     EVET        HAYIR


                 Öğrendiğim aksak ritmini doğru vurabiliyorum.

                 Öğrendiğim evfer ritmini doğru vurabiliyorum.

                 Öğrendiğim “Abalımın Cepkeni” zeybeğini seslendirirken aksak usulü-
                 nü doğru vurabiliyorum.

                 Öğrendiğim “Karşı Yakanın Bulutu” türküsünü seslendirirken evfer usu-
                 lünü doğru vurabiliyorum.

                 Öğrendiğim birleşik dokuzlu (aksak) usulündeki “Abalımın Cepkeni” ve
                 birleşik dokuzlu (evfer) usulündeki “Karşı Yakanın Bulutu” türkülerinin
                 düzüm vurgularını ayırt edebiliyorum.




                                                 ÖĞRENCİ GÖRÜŞÜ

                  1.   Bu çalışmada neler öğrendim?








                  2.   Bu çalışmanın hangi bölümlerinde zorlandım?













                    Not: Değerlendirme sonunda “Hayır” şeklindeki cevaplarınızı bir kez daha gözden geçiriniz.
                 Kendinizi yeterli görmüyorsanız öğrenme faaliyetini tekrar ediniz. Bütün cevaplarınız “Evet” ise
                 bir sonraki üniteye geçebilirsiniz.






                  Kitaplar kendinize ve başkalarına saygı duymayı öğrete-
              cek, yüreği ve aklı, dünya ve insanlık sevgisiyle dolduracaktır.



                                                                              Maksim GORKİ


                                                                                                        73
   69   70   71   72   73   74   75   76   77   78   79