Page 204 - TÜRK VE BATI MÜZİĞİ TARİHİ 12
P. 204

ŞENSOY, H., Karşılaştırmalı Olarak 17. ve 20. Yüzyıllar Arasında Türk Müziğinde ve Avrupa Kökenli Mü-
               zik'te Kullanılan Formların Birbirlerine Benzerlikleri, İTÜ, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Yayınlanmamış Yüksek
               Lisans Tezi, İstanbul, 1992.
               TANRIKORUR, Cinuçen, Osmanlı Dönemi Türk Musikisi, Dergâh Yayınları, İstanbul, 2011.
               TANRIKORUR, Cinuçen, Osmanlı Dönemi Türk Musikisi, Dergâh Yayınları, İstanbul, 2016.
               TANRIKORUR, Cinuçen, Türk Müziği Kimliği, Dergâh Yayınları, İstanbul, 2014.
               TANRIKORUR, Cinuçen, Osmanlı Dönemi Türk Musikisi, Dergâh Yayınları, İstanbul, 2005.
               TAŞ, Sevgi, Sınıf Öğretmenlerinin Klasik Batı Müziğine İlişkin Tutumları, Gazi Üniversitesi Eğitim Bilimleri
               Enstitüsü, Doktora Tezi, Ankara, 2011.
               TAŞKESEN, Mustafa Levent, “Don Pasquale” Operasının Ses-Söz Uyumu (Prozodi) Yönünden İncelenmesi,
               T.C. Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, Yayımlanmış Yüksek Lisans Tezi, Adana, 2010.
               TIRAŞÇI, Mehmet, Türk Musikisi Nazariyatı Tarihi, Kayıhan Yayınları, İstanbul, 2017.
               TOKER, Hikmet ve ÖZDEN Erhan, Osmanlı Devleti’nde Müzik Eğitimi Veren Önemli Kurumlar, Rast Müzi-
               koloji Dergisi, 1:2 (2013), s.107-128.
               TURGUT, Murat, İbrahim Hakkı KONYALI'nın Çalışmalarında Geçen Mitolojik Efsaneler, Selçuk Üniversite-
               si Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, (2016), s. 63-65.
               TÜRKMEN, Fikret ve KÜÇÜKEBE, Hande Devrim, Turkish Folk Poetry and Folk Musıc in Mecmuâ-i Sâz u
               Söz by Ali Ufki Bey (Albert Bobowskı), Türk Dünyası Dil ve Edebiyat Dergisi, 43 (2017), s.259-282.
               UÇAN, Ali, Türk Müzik Kültürü, Evrensel Müzik ve Yayınevi, Ankara, 2005.
               UÇAN, Ali, Türk Müzik Kültürü, Evrensel Müzik ve Yayınevi, Ankara, 2015.
               UĞURLAR, Berna Tülay, Ludwig Van Beethoven’ın Klasik Sonat Formuna Katkıları, Çukurova Üniversitesi
               Sosyal Bilimler Enstitüsü, Yüksek Lisans Tezi, Adana, 2010.
               UĞURLU, Nurer, Folklor ve Etnografya-Halk Türkülerimiz, Örgün Yayınevi, İstanbul, 2009.
               UĞURLU, Serdar, Türk Müzik Folklorunda Şiir, Musiki ve Raksın Birlikteliği, TEKE Uluslararası Türkçe Ede-
               biyat Kültür Eğitim Dergisi, 6:2 (2017), s.1058-1079.
               UZGÖREN, Fikri Batuğhan, Mozart’ın Eserlerindeki Süs Notalarının Açılımı, T.C. İstanbul Üniversitesi Sos-
               yal Bilimler Enstitüsü, Yüksek Lisans Tezi, İstanbul, 2011.
               VURAL, Feyzan Göher, İslamiyet’ten Önce Türklerde Kültür ve Müzik, Ötüken Yayınları, İstanbul, 2016.
               VURAL, Timur, Mehter Geleneğinin Yaşayan Kimliği, The Journal of Academiz Social Science Studies,
               9:46 (2016), s.29-40.
               VURAL, Timur, Türk Müzik Tarihi Dönem Anlayışına Yeni Bir Yaklaşım, Zeitschrift Für Die Welt Der Türken,
               9:3 (2017), s.89-107.
               YAMAN, Berat Gürcan, Türk Müziğinin Devirleri, Haliç Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, Yüksek Li-
               sans Tezi, İstanbul, 2007.
               YARDIM, Mehmet Nuri, Halk Türkülerinden Seçmeler, Bordo Siyah Yayınevi, İstanbul, 1976.
               YAVUZ, Mehmet Selim, John Dowland’ın Dinî Yolculuğu: Elizabeth Toplum Yapısı Üzerine Görüşler ve A
               Pilgrimes Solace’ın Retorik Analizi, İstanbul Teknik Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, Final Projesi,
               İstanbul, 2014.
               YENER, Faruk, Müzik, Apa Ofset Basımevi, İstanbul, 1983.
               YENER, Serhat ve APAYDINLI, Köksal, Türkiye’de Mesleki Eğitim Veren Kurumların Çeşitliliği ve Mezunla-
               rın İstihdam Sorunları, The Journal of Academic Social Science Studies, 42 (2016), s.255-249.
               YENİŞEHİRLİOĞLU, Filiz ve GÜLMEZ, Bahadır, Kültür Tarihi, Anadolu Üniversitesi Yayınları, Eskişehir,
               2013.
               YILDIRIM, Faruk, Geçmişten Günümüze Türk Müziğinde Toplu İcra Anlayışı Üzerine Bir İnceleme, Erciyes
               Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 30 (2011), s.129-143.
               YILDIZ, Dinçer, Ulusal Müzik ve Musorgski, Sevda Cenap And Müzik Vakfı Yayınları, Ankara, 2001.
               YÖRE, Seyit, Ahmet Adnan Saygun’un Çok Sesli Müzikte/Türk Çok sesli Müziğinde Ulusalcılık Görüş ve
               Yönlerinin Değerlendirilmesi, Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, Doktora Tezi, Konya, 2010.
               YÖRE, Seyit, Çağdaş Müzik: Bestecilik Ana Akımları, Teknikleri ve Başlıca Eserleri, Ç.Ü. Sosyal Bilimler Ens-
               titüsü Dergisi, 20:3 (2011), s.1-20.
               YÖRE, Seyit, Osmanlı/Türk Müzik Kültüründe Levanten Müzikçiler, Türkiyat Araştırmaları Dergisi, s.413-
               437.
               YUSUPCAN, Şahin, Türk Kültürünün Çin Kültürü Üzerine Etkileri, Turkish Studies İnternational Periodical
               Languages, Literature and History of Turkish or Turkic, 4:3 (2009), s.2351-2370.


                                                                                                              203
   199   200   201   202   203   204   205   206   207   208   209