Page 202 - TÜRK VE BATI MÜZİĞİ TARİHİ 12
P. 202

İLYASOĞLU, Evin, Zaman İçinde Müzik, Yapı Kredi Kültür Sanat ve Yayıncılık, İstanbul, 1994.
               İLYASOĞLU, Evin, Zaman İçinde Müzik, Yapı Kredi Kültür Sanat ve Yayıncılık, İstanbul, 1999.
               İNAYET, Alimcan, On İki Makam Adı Üzerine, Uluslararası Uygur Araştırmaları Dergisi, 4 (2014), s.37-44.
               İSABABAYEVA, Ayna, Antik Yunan Felsefesinde Ahlaki Eğitim Aracı Olarak Müzik, Değerler Eğitimi Dergisi,
               (2015), s.325-330.
               JONES, Catherine Schimidt, Yeniçeri Müziği ve Batı Müziği Üzerindeki Türk Etkileri, Rast Müzikoloji Dergi-
               si, 1:1 (2013), s.196-222.
               KAÇAR, Gülçin, Türk Musikisi Rehberi, Maya Akademi, Ankara, 2009.
               KAFKASYALI, Yavuz Selim, Dede Korkut Oğuz Nameleri Perspektifinden Oğuzlarda Musiki, Atatürk Üniver-
               sitesi sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 19:1 (2015), s.179-194.
               KARA, Seyfullah, Selçuklu Türkiyesi’nde Eğlence Türü olarak Bezm ve Musiki, Bilig Dergisi (2014), s.169-
               182.
               KARADENİZ, Ekrem, Türk Musikisinin Nazariye ve Esasları, İş Bankası Kültür Yayınları, İstanbul, 2013.
               KARADUMAN, İrfan, Türklerin İslam İnancı ile Şekillenen Dinî Müzik Kültürü ve Türleri, I. Uluslararası Gü-
               zel Sanatlar Bilimsel Araştırma Günleri, Cumhuriyet Üniversitesi Yayınları, Sivas, Mayıs 2014, s.141-150.
               KARAGÜLLE, Erkan Mehmet, Ahmet Kanneci’nin Konser Repertuvarlarının Farklı Değişkenler Açısından
               İncelenmesi, Hacettepe Üniversitesi Güzel Sanatlar Enstitüsü, Yüksek Lisans Tezi, Ankara, 2014.
               KARAKOYUNLU, Yılmaz, Yahya Kemal Şarkıları, Türk Musikisi Vakfı Yayınları, İstanbul, 1998.
               KARATAŞ, Özgür Sadık, Tanzimat Dönemi’ndeki Batılılaşma İdeolojisinin Oluşturduğu Kültürel Değişim
               Karşısında Klasik Türk Musikisinin Durumu, KTÜ 1. Uluslararası Müzik Araştırmaları Sempozyumu “Müzik
               ve Kültürel Doku”, Trabzon, Ekim 2012, s.376-393.
               KAYA, Deniz, Johann Sebastian Bach’ın Füg Formlarının ve Füg Sanatı Adlı Eserinin Barok Dönem Müzik
               Anlayışına Göre İncelenmesi, Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, Yüksek Lisans Tezi, Adana,
               2009.
               KAYA, Emin Erdem, Türk Ordu Geleneğinde Askerî Müzik Olgusu, İDİL Dergisi, 1:3 (2012), s.93-105.
               KAYGISIZ, Mehmet, Başlangıcından Günümüze Müziğin Evrimi, Kaynak Yayınları, İstanbul, 2004.
               KERİMOV, Rauf, Kemanın Oluşum Süreci Bağlamında Eski Yaylı Çalgıların Etkisi Üzerine Genel Bir Değer-
               lendirme, The Journal of Academic Social Science Studies, 40 (Kış 2015), s.247-258.
               KOLÇAK, Olcay, Müziği Öğreniyoruz, Pan Yayıncılık, İstanbul, 2005.
               KÖPRÜLÜ, M. Fuat, Türk Edebiyatında İlk Mutasavvıflar, Diyanet İşleri Başkanlığı Yayınları, Ankara, 1993
               KULOĞLU, Ünüşan, Türklerin Anadolu Öncesi Müzik Gelenekleri ve İslamiyet Etkisi, T.C. Kültür ve Turizm
               Bakanlığı “Türkiye Kültür Portalı Projesi”, Ankara, 2009.
               KULOĞLU, Ünüşan ve GÜLMEMED, Süreyya, Osmanlı Müzik Kültürü, T.C. Kültür ve Turizm Bakanlığı “Tür-
               kiye Kültür Portalı Projesi”, Ankara, 2009.
               KUTLAY, Evren, 100 Soruda Osmanlı Müziği, Rumuz Yayınevi, İstanbul, 2017.
               KÜÇÜK, Duygu, Arnold Schönberg’in Op.17 Erwartung Operası’nın İncelenmesi, Anadolu Üniversitesi Gü-
               zel Sanatlar Enstitüsü, Yüksek Lisans Tezi, Eskişehir, 2015.
               LEVENDOĞLU, Oya, Tarih İçinde Geleneksel Türk Sanat Müziği ve Diğer Kültürlerle Etkileşimleri, Erciyes
               Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 19 (2005), s.253-262.
               MAMMADOVA AYDINOĞLU, Tutu, Barok Müziği Süslemelerindeki Yorum Farklılıklarına Bir Bakış, Ekev
               Akademi Dergisi, 64 (Güz 2015), s.295-312.
               MEB, Ortaöğretim Genel Müdürlüğü, Türk ve Batı Müziği Tarihi Dersi Öğretim Programı, Ankara, 2016.
               MICHELS, Ulrich ve VOGEL, Gunter, Müzik Atlası, Alfa Basım Yayım Dağıtım, İstanbul, 2015.
               MİMAROĞLU, İlhan, Müzik Tarihi, Varlık Yayınları, İstanbul, 1995.
               MİMAROĞLU, İlhan, Müzik Tarihi, Varlık Yayınları, İstanbul, 2006.
               MİMAROĞLU, İlhan, Müzik Tarihi, Varlık Yayınları, İstanbul, 2012.
               MUHARREMOVA, Hakikat, Piyano ve Öncüllerinin (Klavikord, Klavsen) İcra Sanatı Tarihindeki Rolleri, Ata-
               türk Üniversitesi Güzel Sanatlar Enstitüsü Dergisi, 21 (2008), s.143-155.
               MUSTAN DÖNMEZ, Banu ve OYAN, Selin, Ulusalcılık Akımı Bağlamında Yerel Müzik Ögelerinin Uluslarara-
               sı Sanat Müziğindeki Kullanımı, Sosyal Araştırmalar Dergisi, 18 (2015), s.87-102.
               ÖGEL, Bahattin, Türk Kültür Tarihine Giriş, Kültür ve Turizm Bakanlığı Yayınları, Yayın No: 638, Ankara,
               2000.




                                                                                                              201
   197   198   199   200   201   202   203   204   205   206   207