Page 203 - TÜRK VE BATI MÜZİĞİ TARİHİ 12
P. 203

ÖNAL, Sinem, Romantik Dönem’deki Franz Schubert’in Lied Formuna Katkıları, Çukurova Üniversitesi
              Sosyal Bilimler Enstitüsü, Yüksek Lisans Tezi, Adana, 2010.
              ÖZALP, Mehmet Nazmi, Türk Musikisi Tarihi, Cilt 1-2, TRT Müzik Dairesi Başkanlığı, Yayın No.34.
              ÖZBEK, Mehmet, Folklor ve Türkülerimiz, Ötüken Yayınları, İstanbul, 1975.
              ÖZÇELİK, Sadık, Batı Müziği Yazısında Süslemeler, G.Ü. Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi, 22:3 (2002), s.77-91.
              ÖZÇELİK, Sadık, On İki Ton Besteleme Tekniği, G.Ü. Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi, 21:3 (2001), s.173-186.
              ÖZDEMİR, Erdem, Sosyokültürel Bir Müzik İcra Ortamı Olarak Âşık Kahvehaneleri ve Bursa Âşıklar
              Kahvesi, Rast Müzikoloji Dergisi, (2016), s.1153-1165.
              ÖZDEN, Erhan, Osmanlı Maarifinde Musiki, Türk Dil Kurumu Yayınevi, Ankara, 2015.
              ÖZER, Mehmet Can, Modernizm ve Avrupalılaşmanın Makamsal Müziğe Etkileri ve Günümüz Bestecileri-
              ne Yansımaları, 1 (2013), s.46-61.
              ÖZGÜDEN, İnci, Müzik Rehberi, Akşam Kitap Kulübü, İstanbul, 1966.
              ÖZKAN, İsmail Hakkı, Türk Musikisi Nazariyatı ve Usulleri, Ötüken Yayınları, İstanbul, 2017.
              ÖZMEN, Onur, 12 Ton Tekniği ve Determinist Kaos Kavramı ile Benzeşen Yönleri, Sahne ve Müzik Eği-
              tim-Araştırma e-dergisi, 4 (2017), s.38-49.
              PAMİR, Leyla, Müzikte Geniş Soluklar, Boyut Yayıncılık, İstanbul, 2000.
              PEKDEMİR, Ruba, Nasyonalizmin Bela Bartok’un Müziğine Etkisi, Anadolu Üniversitesi Güzel Sanatlar
              Enstitüsü, Yüksek Lisans Tezi, Eskişehir, 2015.
              PELİKOĞLU, Mehmet Can ve ÖZŞEN, Bahar, Türk Müziği ve Batı Müziğinde Kullanılan Bazı Tür ve Biçim-
              lerin Birbirlerine Benzerlikleri Üzerine Bir Değerlendirme, İnönü Üniversitesi Kültür ve Sanat Dergisi, 1:2
              (2015), s.51-60.
              ROSEN, Charles, Sonata Forms, W.W. Norton&Company Revised Edition, New York, 1988.
              SACHS, Curt, Kısa Dünya Musiki Tarihi, Millî Eğitim Basımevi, İstanbul, 1965.
              Sanat Tarihi Ansiklopedisi, Cilt 4. Görsel Yayınlar, 1983.
              SAY, Ahmet, Müzik Ansiklopedisi, Başkent Yayınevi, Ankara, 1992.
              SAY, Ahmet, Müzik Nedir, Nasıl Bir Sanattır, Evrensel Basım Yayıncılık, İstanbul, 2008.
              SAY, Ahmet, Müzik Sözlüğü, Müzik Ansiklopedisi Yayınları, Ankara, 2012.
              SAY, Ahmet, Müzik Tarihi, Müzik Ansiklopedisi Yayınları, Ankara, 1994.
              SAY, Ahmet, Müzik Tarihi, Müzik Ansiklopedisi Yayınları, Ankara, 1997.
              SAY, Ahmet, Müzik Tarihi, Müzik Ansiklopedisi Yayınları, Ankara, 2010.
              SELANİK, Cavidan, Müzik Sanatının Tarihsel Serüveni, Doruk Yayımcılık, Ankara, 1996.
              SARISÖZEN, Muzaffer, Türk Halk Musikisi Usulleri, Ankara 1962.
              SERDAROĞLU, Emine Reyhan, Mızıka-i Hümayunun Kurulmasından Günümüze Türkiye’de Çok Sesli Klasik
              Batı Müziğinin Kurumlaşması, Doktora Tezi, Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi Sosyal Bilimler Ens-
              titüsü, Doktora Tezi, İstanbul, 2008.
              SOMAKÇI, Pınar, Osmanlı Saraylarında Uygulanan Müzik Eğitimi ve Müzik Kurumları, International Jour-
              nal of Interdisciplinary and Intercultural Art, 2:2 (2017), s.171-182.
              SOYBİLGEN, Alper, Klasik Gitar için Konser Programı Oluşturulması Üzerine Bir Model Geliştirme, Afyon
              Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, Yüksek Lisans Tezi, Afyon, 2010.
              SOYDAŞ, M. Emin ve BEŞİROĞLU Şehvar, Osmanlı Saray Müziğinde Yaylı Çalgılar, İTÜ Dergisi Sosyal Bilim-
              ler, 4:1 (2007), s.3-12.
              SUVAT, Elis, Dmitriy Shostakovich’in Son Eseri Op. 147 Viyola ve Piyano Sonatı’nın Tarihsel, Teorik ve For-
              mal İncelemesi, Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, Yüksek Lisans Tezi, Edirne, 2009.
              ŞAHİN, Mustafa ve DUMAN, Ruşen, Cumhuriyet’in Yapılanma Sürecinde Müzik Eğitimi, ÇTTAD Çağdaş
              Türkiye Tarihi Araştırmaları Dergisi, 7:16-17 (2008), s.259-272.
              ŞANLIER, Aslı Ceren, Müzik Politikaları ve Modernleşme Bağlamında Cumhuriyet Dönemi’nde Türk Sanat
              Müziği Alanındaki Başlıca Gelişmeler, Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, Yüksek Li-
              sans Tezi, Afyonkarahisar, 2011.
              ŞEN, Can, Ahmet Hâşim ve Bâki Ayhan T.’nin Birer Şiirinden Hareketle Yüz Yılda Modernizme Eleştirel Bir
              Bakış, Sosyal Bilimler Dergisi, 12:3 (2014), s.294-308.
              ŞENOL, Ajda ve DEMİRBATIR, Erol, Flütün Tarihsel Gelişimi ve Romantik Dönem Özelliklerinin Flüt Eserle-
              rine Yansıması, Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 24:2 (2011), s.581-605.




        202
   198   199   200   201   202   203   204   205   206   207   208