Page 155 - TÜRK İSLAM MUSİKİSİ 12
P. 155

KAYNAKÇA


               •ÖGEL, B. (1984). İslamiyet’ten Önce Türk Kültür Tarihi . Ankara: Türk Tarih Kurumu.
               •ÖNCEL, M. (2018). Türk Din Mûsikîsinde Kasîde Formu. Abant İzzet Baysal Üniversitesi İlahi-
                yat Fakültesi Dergisi C:6 S:12, s. 306-322.
               •ÖZALP, M. N. (2000). Türk Musikisi Tarihi C:1. Ankara: Milli Eğitim Basımevi.
               •ÖZCAN, N. (1982). XVIII. Asırda Osmanlılarda Dinî Musiki. 2-11: Marmara Üniversitesi İlâhi-
                yat Fakültesi.
               •ÖZÇİMİ, S. (1989). Hızır Bin Abdullah ve Kitabü'l-Edvar. İstanbul: Marmara Üniversitesi Sos-
                yal Bilimler Enstitüsü.
               •ÖZKAN, İ. H. (1990). Türk Musikisi Nazariyatı ve Usulleri Kudüm Velveleleri. İstanbul: Ötü-
                ken Yayınları.
               •SEZİKLİ, U. (2018). Dini Musiki . Cumhuriyet İlahiyat Dergisi.
               •SUTEKİN, A. (2019). Hz. Mevlana ve Mevlevilik Felsefesinin Batılı Sanatçıların Eserlerinde
                Konu Olarak Yer Alması. Konya: Necmettin Erbakan Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
               •ŞEN, Y. (2018). Bektaşi Nefesleri Üzerine Makamsal Bir İnceleme. Atatürk Üniversitesi Bilig
                Dergisi S:85, s. 209- 231.
               •TURABİ, A. H. (1995). İlk Dönem İslam Dünyasında Musiki Çalışmalarına Bir Bakış. Marmara
                Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi S:13, s. 225-248.
               •TURABİ, A. H. (2017). Türk Din Musikisi. Ankara: Grafiker Yayınları.
               •USLU, R. (2016). Hızır Bin Abdullah- Kitab-ı Edvar. Ankara: Çengi Yayınevi.
               •ÜÇOK, B. (1968). İslam Tarihi: Emeviler-Abbasiler. Ankara: Sevinç Matbaası.
               •ÜÇOK, B. (1996). İslam’da Musiki Üzerine C:14 S:1-4 . Ankara Üniversitesi İlahiyat Fakültesi .
               •VARIŞOĞLU, M. C. (2003). “Türk İslâm Sanatlarının Felsefesi Bağlamında Müzik-Şiir Yakın¬-
                laşması ve Hatem Divanı’nda Musiki. Türklük Bilimi Araştırmaları S:14.
               •VURAL, T. (2017). Türk Müzik Tarihi Dönem Anlayışına Yeni Bir Yaklaşım. Zeıtschrıft Für Dıe
                Welt Der Türken Dergisi C:9 S:3 .
               •YÜCEL, Ö. (2020). Âlem-i Mûsikî Dergisi Özelinde ‘Musikişinaslar’ Üzerine Bir İnceleme.
                Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi S:39, s. 379-391.

               Not: Kaynakça APA 6. Baskı atıf sistemine göre hazırlanmıştır.




                                          GENEL AĞ KAYNAKÇASI


               •https://www.researchgate.net/publication/320220996_Hizir_Bin_Abdullah'in_Giriftname'si_
                Uzerine_XV_Yuzyil_Muzik_Teorisi_Yazmalarindan_Bir_Transpozisyon_Rehberi
               •https://islamansiklopedisi.org.tr/tekke
               •http://www.musikidergisi.net/?p=1541
               •https://www.haberkriz.com/cami-musikisi-nedir-cami-musikisinin-ozellikleri-nelerdir-ca-
                mi-musikisi-formlari-nelerdir/35489/



                                                                                                         153
   150   151   152   153   154   155   156   157   158   159   160