Page 154 - TÜRK İSLAM MUSİKİSİ 12
P. 154

KAYNAKÇA


            •DEMİRCİ, M. (2016). Türk Din Musikisinde Ahmed Yesevi’nin Yeri, Tesiri ve Önemi”. Diyanet
             İlmi Dergisi 52/4, s. 215-242.
            •DEMİRTAŞ, Y. (2009). Türk Din Musikisi Formları C:14 S:1. Fırat Üniversitesi İlahiyat Fakültesi
             Dergisi.
            •DEMİRTAŞ, Y. (2017). 19. Yüzyıl İstanbul’unda Tekke Musikisi. Ankara: Ankara Üniversitesi
             Sosyal Bilimler Fakültesi.
            •ERENDİL, M. (1992). Dünden Bugüne Mehter. Ankara : Genel Kurmay Basımevi.
            •GÖNÜL, M. (2007). Mevlevilik ve Musiki S:10. Selçuk Üniversitesi İlahiyat Fakültesi, s. 75-89 .
            •GÖNÜL, M. (2014). Dinler ve Musiki. Gazi Üniversitesi Türk Müziği Devlet Konservatuvarı
             S:24, s. 43-62.
            •HAKKI, E. İ. (1978). Marifetname. İstanbul: Elif Ofset.
            •İÇLİ, A. (2012). Yaratılışın Öyküsü Olarak Mevlid: Mevlid ve Mitoloji İlişkisi. Ankara: İnterna-
             tional Periodical For The Languages.
            •İNAN, A. (2018). Eski Türk Dini Tarihi. Ankara: Altınordu Yayınları.
            •İŞKOL, G. (2021). Abdülbaki Gölpınarlı’dan Derlenen Bektaşi Nefeslerinin Makam ve Form
             Açısından İncelenmesi. Ankara: Hacettepe Üniversitesi Güzel Sanatlar Enstitüsü, Ankara,
             2021.
            •KAÇAR, G. Y. (2010). Bektaşi Nefeslerinde Kimelodik ve Ritmik Özellikler. Türk Kültürü ve
             Hacı Bektaş Veli Araştırma Dergisi S:55 .

            •KAÇAR, G. Y. (2017). Klasik Türk Musikisi ve Klasik Türk Edebiyatı Arasındaki Etkileşim .
             İnönü Üniversitesi Kültür ve Sanat Dergisi C:3 S:1, s. 117-137.
            •KAHYAOĞLU, Y. (2021). Türk Müziğinde Meşk Sistemi. İnönü Üniversitesi Kültür ve Sanat
             Dergisi C:7 S:1, s. 277-283.
            •KARABAŞOĞLU, C. (2016). Osmanlı Dönemi İstanbul Tekkelerinde Mûsikî . Türk ve İslam
             Dünyası Sosyal Araştırmalar Dergisi S:6 , s. 197-208.
            •KARAKAYA, O. (2011). Sultan III. Selim’in, 18. Yüzyıl Osmanlı/Türk Müziğine, Teorisine ve
             Nota Yazım Biçiminin Gelişimine Katkıları. Selçuk Üniversitesi Türkiyat Araştırmaları Dergisi,
             s. 597-611.
            •KOLUKIRIK, K. (2010). Abdülkadir Meragi'nin Hayatı, Kişiliği ve Musiki Yönü. İlahiyat Fakül-
             tesi Dergisi S:1, s. 227-252.
            •KÜÇÜK, S. (2020). 19. Asırda Mevlevilik ve Mevleviler. İstanbul: Marmara Üniversitesi Sosyal
             Bilimler Enstitüsü.
            •MİMAROĞLU, İ. K. (1970). Musiki Tarihi . İstanbul: Varlık Yayınları.
            •Nuri, Ö. (2019). Türk Musikisi Atlası 3. Cilt: Dinî Türk Musikisi. Ankara: Yeni Türkiye Yayınla-
             rı.
            •OCAK, A. Y. (2003). Türkler, Türkiye ve İslam. İstanbul: İletişim Yayınları .
            •ODABAŞI, F. (2001). Türk Toplumunda Müzik ve Eğlence Anlayışı ile Din Duygusu Arasında-
             ki İlişki. İstanbul: Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
            •ODABAŞI, F. (2012). Dil Kültür Bağlamında Müzik Dili ve Bunun Sosyal Bütünleşmedeki Yeri
             . İstanbul Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi S:4, s. 255.


    152
   149   150   151   152   153   154   155   156   157   158   159