Page 154 - TÜRK İSLAM MUSİKİSİ 12
P. 154
KAYNAKÇA
•DEMİRCİ, M. (2016). Türk Din Musikisinde Ahmed Yesevi’nin Yeri, Tesiri ve Önemi”. Diyanet
İlmi Dergisi 52/4, s. 215-242.
•DEMİRTAŞ, Y. (2009). Türk Din Musikisi Formları C:14 S:1. Fırat Üniversitesi İlahiyat Fakültesi
Dergisi.
•DEMİRTAŞ, Y. (2017). 19. Yüzyıl İstanbul’unda Tekke Musikisi. Ankara: Ankara Üniversitesi
Sosyal Bilimler Fakültesi.
•ERENDİL, M. (1992). Dünden Bugüne Mehter. Ankara : Genel Kurmay Basımevi.
•GÖNÜL, M. (2007). Mevlevilik ve Musiki S:10. Selçuk Üniversitesi İlahiyat Fakültesi, s. 75-89 .
•GÖNÜL, M. (2014). Dinler ve Musiki. Gazi Üniversitesi Türk Müziği Devlet Konservatuvarı
S:24, s. 43-62.
•HAKKI, E. İ. (1978). Marifetname. İstanbul: Elif Ofset.
•İÇLİ, A. (2012). Yaratılışın Öyküsü Olarak Mevlid: Mevlid ve Mitoloji İlişkisi. Ankara: İnterna-
tional Periodical For The Languages.
•İNAN, A. (2018). Eski Türk Dini Tarihi. Ankara: Altınordu Yayınları.
•İŞKOL, G. (2021). Abdülbaki Gölpınarlı’dan Derlenen Bektaşi Nefeslerinin Makam ve Form
Açısından İncelenmesi. Ankara: Hacettepe Üniversitesi Güzel Sanatlar Enstitüsü, Ankara,
2021.
•KAÇAR, G. Y. (2010). Bektaşi Nefeslerinde Kimelodik ve Ritmik Özellikler. Türk Kültürü ve
Hacı Bektaş Veli Araştırma Dergisi S:55 .
•KAÇAR, G. Y. (2017). Klasik Türk Musikisi ve Klasik Türk Edebiyatı Arasındaki Etkileşim .
İnönü Üniversitesi Kültür ve Sanat Dergisi C:3 S:1, s. 117-137.
•KAHYAOĞLU, Y. (2021). Türk Müziğinde Meşk Sistemi. İnönü Üniversitesi Kültür ve Sanat
Dergisi C:7 S:1, s. 277-283.
•KARABAŞOĞLU, C. (2016). Osmanlı Dönemi İstanbul Tekkelerinde Mûsikî . Türk ve İslam
Dünyası Sosyal Araştırmalar Dergisi S:6 , s. 197-208.
•KARAKAYA, O. (2011). Sultan III. Selim’in, 18. Yüzyıl Osmanlı/Türk Müziğine, Teorisine ve
Nota Yazım Biçiminin Gelişimine Katkıları. Selçuk Üniversitesi Türkiyat Araştırmaları Dergisi,
s. 597-611.
•KOLUKIRIK, K. (2010). Abdülkadir Meragi'nin Hayatı, Kişiliği ve Musiki Yönü. İlahiyat Fakül-
tesi Dergisi S:1, s. 227-252.
•KÜÇÜK, S. (2020). 19. Asırda Mevlevilik ve Mevleviler. İstanbul: Marmara Üniversitesi Sosyal
Bilimler Enstitüsü.
•MİMAROĞLU, İ. K. (1970). Musiki Tarihi . İstanbul: Varlık Yayınları.
•Nuri, Ö. (2019). Türk Musikisi Atlası 3. Cilt: Dinî Türk Musikisi. Ankara: Yeni Türkiye Yayınla-
rı.
•OCAK, A. Y. (2003). Türkler, Türkiye ve İslam. İstanbul: İletişim Yayınları .
•ODABAŞI, F. (2001). Türk Toplumunda Müzik ve Eğlence Anlayışı ile Din Duygusu Arasında-
ki İlişki. İstanbul: Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
•ODABAŞI, F. (2012). Dil Kültür Bağlamında Müzik Dili ve Bunun Sosyal Bütünleşmedeki Yeri
. İstanbul Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi S:4, s. 255.
152

