Page 275 - Öğretim Programı Okuryazarlığı Öğretmen Rehber Kitabı
P. 275

EK 4: Coğrafya 12 (12.2.5.-Değerlendirme) Ders Planı Örneği   Öğretim Programı Okuryazarlığı































                 2-KEŞFETME





































                    Öğretmen yukarıda TÜİK’in yapmış olduğu İstatistiki nüfus bölgelerini akıllı tahtada açarak Düzey 1, Düzey 2
                    ve Düzey 3 şeklinde gösterir.

                    Öğretmen işlevsel bölgelere örnek olan ülkemizin bölgesel kalkınma proje bölgelerini akıllı tahtadan açarak
                    öğrencilere bu bölgelerin nerelerde olduğunu harita üzerinde açıklar.
                  Bu etkinlikle çokça karıştırılan “Türkiye Coğrafi Bölgeleri ile Nüfus Bölgeleri’’nin farklılığını kavratmak hedeflemiştir.


                  Bu etkinlikte öğrencilerin harita becerilerinin geliştirilmesi ve Türkiye’nin bölgesel kalkınma projelerinin nerelerde uy-
                  gulanmaya çalışıldığı öğretilmek hedeflenmiştir.


                                                                                                         273 273
   270   271   272   273   274   275   276   277   278   279   280