Page 87 - Öğretim Programı Okuryazarlığı Öğretmen Rehber Kitabı
P. 87
Öğretim Programı Okuryazarlığı
Puan Proje Hazırlama Süreci Projenin İçeriği Sunum
Sunulan bilgiler bütünüyle Sunum ifadeleri konuşma kural-
Projenin amacı belirlenmiş, bilimsel, bilgiler akıcı ve an- larına uygun, sunum ilgi çekici,
projeye uygun çalışma planı laşılır biçimde yazılarak ifade amaca uygun materyallerle des-
yapılmış, ihtiyaçlar belirlen-
3 edilmiş, veriler analiz edilmiş, teklenmiş, öz güvene sahip, be-
miş, farklı kaynaklardan bilgi verilerden çıkarımlarda bulu- den dilini kullanmakta, sorulara
toplanmış, proje plana göre nulmuş, eleştirel düşünme ve doğru cevaplar verebildi, sunuyu
gerçekleştirilmiş.
yaratıcılık içermektedir. severek ve isteyerek yaptı.
Sunum ifadeleri konuşma kuralla-
Sunulan bilgiler kısmen bilim-
Projenin amacı belirlenmiş, sel, bilgiler anlaşılır biçimde rına uygun, sunum kısmen ilgi çe-
projeye uygun çalışma pla- yazılarak ifade edilmiş, verile- kici, amaca uygun materyallerle
nı yapılmış, ihtiyaçlar kısmen kısmen desteklenmiş, öz güvene
2 belirlenmiş, kısmen farklı kay- rin analizi yetersiz, verilerden sahip olmada yetersiz, beden di-
kısmen çıkarımlarda bulunul-
naklardan bilgi toplanmış, pro- muş, eleştirel düşünme ve lini nadiren kullanmakta, sorulara
je plana göre kısmen gerçek- yaratıcılık becerileri bütünüyle kısmen doğru cevaplar verebildi,
leştirilmiş. sunuyu severek ve isteyerek yap-
gösterilememiş.
mada yetersiz.
Sunum ifadeleri konuşma ku-
Sunulan bilgiler bilimsellikten
Amaç belirsiz, çalışma planı uzak, yazımı ve ifade ediliş rallarına uygun değil, sunum ilgi
çekici değil, amaca uygun değil,
yetersiz, ihtiyaçlar karşılana- biçimi yetersiz, veriler analiz
1 mamış, kaynaklar yetersiz, edilmemiş, verilerden çıkarım- materyallerle desteklenmemiş,
öz güvene sahip değil, beden dili-
çalışma tam olarak tamamla- larda bulunulmamış, eleştirel ni kullanmamakta, sorulara doğru
namamış. düşünme ve yaratıcılık içer- cevaplar veremedi, sunuyu seve-
memektedir.
rek ve isteyerek yapmadı.
85