Page 159 - Türk Dili ve Edebiyatı Sınıf İçi Değerlendirme Öğretmen Rehber Kitabı
P. 159
ÖĞRETMEN REHBER KİTABI
SINIF İÇİ DEĞERLENDİRME ÖRNEĞİ 11
DERS TÜRK DİLİ VE EDEBİYATI
SINIF 11
ÖĞRENME ALANI Hikâye
KONU Cümlenin Ögeleri
KAZANIM A.2. 16. Metinlerden hareketle dil bilgisi çalışmaları yapar.
KAZANIMIN
BİLİŞSEL DÜZEYİ Uygulama
ÖNERİLEN SÜRE 10 Dakika
ÖLÇME ARACI Çalışma Kâğıdı
ÖĞRENCİDEN Öğrencilerden beklenen cümlelerde yer alan söz ve sözcük gruplarının cümle için-
BEKLENEN de hangi görevde kullanıldığını belirlemesidir.
1.
Her doğru cevap 2 puandır. Öğrencinin çalışma kâğıdının bu bölümünden alabile-
ceği en yüksek puan 10’dur. Eşleştirme için cevaplar şu şekildedir:
1 c
2 ç
3 a
4 d
DEĞERLENDİRME
5 b
2.
Her doğru cevap 1 puandır. Öğrencinin çalışma kâğıdının bu bölümünden alabile-
ceği en yüksek puan 21’dir. Açık uçlu sorular için cevaplar şu şekildedir:
159