Page 65 - Türk Dili ve Edebiyatı Sınıf İçi Değerlendirme Öğretmen Rehber Kitabı
P. 65

ÖĞRETMEN REHBER KİTABI




                 SINIF İÇİ DEĞERLENDİRME ÖRNEĞİ 17

            Aşağıdaki değerlendirme ölçeği projenizin hangi ölçütlere göre değerlendirileceği konusunda sizlere bilgi vermek
            için hazırlanmıştır. Projenizin hazırlanması ve sunum aşamasında, aşağıdaki ölçütler size yol gösterici olacaktır.


                                         PROJE VE SUNU DEĞERLENDİRME ÖLÇEĞİ
            Adı ve Soyadı: …………………………………..
            Bu form kendinizi değerlendirmek amacıyla hazırlanmıştır. Çalışmalarınızı en doğru yansıtan seçeneği X ile işa-
            retleyiniz. Bu öz değerlendirme formundan alınabilecek en yüksek puan 18, en düşük puan ise 6’dır.
                                                                                               Geliştirilmesi
                                                   Mükemmel           İyi           Orta
                          Beceriler                                                                gerekli
                                                       (4)           (3)              (2)
                                                                                                     (1)
             I. PROJE HAZIRLAMA SÜRECİ

             Projenin amacını belirleme
             Projeye uygun çalışma planı yapma

             Farklı kaynaklardan bilgi toplama
             Projeyi çalışma planına göre gerçek-
             leştirme
             II. PROJENİN İÇERİĞİ
             Doğru bilgileri kullanma
             Toplanan bilgileri düzenleme
             Verileri analiz etme
             Elde edilen verilerden çıkarımda bu-
             lunma
             Eleştirel düşünme becerisini göster-
             me
             Araştırma raporunda alt başlıklara yer
             verme
             Posteri amacına uygun hazırlama
             Araştırma raporu
             Tiyatro metni yazma
             Posterde Türkçeyi doğru ve düzgün
             kullanma
             Yaratıcılık yeteneğini kullanma

             III. SUNU YAPMA
             Sunuyu hedefe yönelik materyallerle
             destekleme (poster vb.)
             Konuyu dinleyicilerin ilgisini çekecek
             şekilde sunma
             Sorulara cevap verebilme
             Verilen sürede sunuyu yapma
             Türkçeyi doğru ve düzgün konuşma
             Sunuda akıcı bir dil ve beden dili kul-
             lanma
             Sunu sırasında özgüvene sahip olma

             GENEL TOPLAM


            Bu ölçekten alınabilecek en yüksek puan 88, en düşük puan ise 22’dir.

                                                                                                              65
   60   61   62   63   64   65   66   67   68   69   70