Page 77 - Tasarım Odaklı Düşünme ile Proje Hazırlama
P. 77
KAYNAKÇA
KİTAP KAYNAKÇASI
Pande, M., & Bharathi, S. V. (2020). Theoretical foundations of design thinking–A constructivism learning ap-
proach to design thinking. Thinking Skills and Creativity, 36, 100637.
Girgin, D. (2019). Öğretmenlerin tasarım odaklı düşünmeye ilişkin bilişsel yapıları ve kavramsal değişimleri. Ahi
Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 5(2), 459-482.
Girgin, D. (2020). 21. Yüzyılın Öğrenme Deneyimi: Öğretmenlerin Tasarım Odaklı Düşünme Eğitimine İlişkin Gö-
rüşleri . Milli Eğitim Dergisi , 49 (226) , 53-91 . Retrieved from https://dergipark.org.tr/en/pub/milliegitim/is-
sue/54184/732696
Li, Y., Schoenfeld, A. H., diSessa, A. A., Graesser, A. C., Benson, L. C., English, L. D., & Duschl, R. A. (2019). De-
sign and design thinking in STEM education. Journal for STEM Education Research, 2, 93-104.
Pande, M., & Bharathi, S. V. (2020). Theoretical foundations of design thinking–A constructivism learning ap-
proach to design thinking. Thinking Skills and Creativity, 36, 100637.
Sarıkoç, Z., & Ersoy, H. (2022). Tasarım odaklı düşünme yaklaşımıyla STEM uygulamaları: SPAM eTwinning pro-
jesi örneği. Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi, 5(2), 98-122.
Kaynakça APA 6’ya göre düzenlenmiştir.
76 77