Page 79 - Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli Öğretim Programları Okuryazarlığı Öğretmen Klavuz Kitabı
P. 79

TÜRKIYE YÜZYILI MAARIF MODELI ÖĞRETIM PROGRAMLARI
                  Şimşek, C. L., & Soysal, M. T. (2022). Deprem temalı mühendislik tasarım temelli STEM etkinliklerinin akademik başarı,
                         motivasyon, STEM’e yönelik tutum ve 21. yüzyıl becerilerine etkisi. Journal of Multidisciplinary Studies in
                         Education, 6(4), 133-157.
                  Uçak, S. & Erdem, H. H. (2020). Eğitimde yeni bir yön arayışı bağlamında 21. yüzyıl becerileri ve eğitim felsefesi. Uşak
                         Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi, 6(1), 76-93. Https://Doi.Org/10.29065/Usakead.690205

                  Uyar, M.Y. (2022). Okul temelli program geliştirme konusunda yayımlanan araştırmalara yönelik içerik analizi: meta-sen-
                         tez çalışması. Eğitim Bilimleri Alanında Uluslararası Araştırmaları, 111-148.
                  Ülküdür, M. A. (2016). Proje tabanlı öğrenme etkinlikleri ile oyun tabanlı öğrenme etkinliklerinin akademik başarı, tutum
                         ve motivasyona etkisi (Yüksek L. tezi, Amasya Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü).
                  Ünver, G. (2021). Program çalışmaları için öğretmen eğitimi. Öğretmen Eğitimi Ve Öğretim, 2(2), 30-55. Https://Doi.
                         Org/10.55661/Jnate.952088
                  Waite, S. (2007). Memories are made of this: some reflections on outdoor learning and recall. Education 3-13, 35(4), 333-
                         347. Doı: 10.1080/03004270701602459
                  Waite, S. (2010). Losing our way? the downward path for outdoor learning for children aged 2–11 Years. Journal Of Adven-
                         ture Education And Outdoor Learning, 10(2), 111-126. Doı: 10.1080/14729679.2010.531087
                  Yarımca, Ö. (2011). Disiplinler arası yaklaşıma dayalı bir durum çalışması. Akademik Bakış Dergisi, 25.
                  Yıldırım, A. (1996). Disiplinlerarası ögretim kavramı ve programlar açısından doğurduğu sonuçlar. Hacettepe Üniversitesi
                         Eğitim Fakültesi Dergisi, 12, 89-94.
                  Yıldırım, G. & Özyılmaz Akamca, G. (2017). The effect of outdoor learning activities on the development of preschool
                         children. South African Journal Of Education, 37(2), 1-10.
                  Yılmaz, H. (2021). Öğrencilerin öğretim sürecine yönelik algıları ile matematiksel motivasyon ve akademik başarı ilişki-
                         si (Yüksek L. tezi, Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü).
                  Yüksel, S. (1998). Program geliştirme sürecine öğretmen katılımı. Kuram Ve Uygulamada Eğitim Yönetimi, 13(13), 99-
                         106.

                  Görsel Kaynakça
                  Kapaklar: https://tr.123rf.com/stok-foto%C4%9Fraf/50379187.html
                  (E.T.: 03.03.2024 E.S.: 15.30) görsel üzerinde düzenleme yapılmıştır.












































                                                                                                                 79
   74   75   76   77   78   79