Page 78 - Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli Öğretim Programları Okuryazarlığı Öğretmen Klavuz Kitabı
P. 78

TÜRKIYE YÜZYILI MAARIF MODELI ÖĞRETIM PROGRAMLARI
               Milli Eğitim Bakanlığı (Meb), (2024). Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli Okul Öncesi Eğitim Programı. Https://Mufredat.
                      Meb.Gov.Tr/
               Milli Eğitim Bakanlığı (Meb), (2024). Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli İlkokul Türkçe Dersi Öğretim Programı. Https://
                      Mufredat.Meb.Gov.Tr/
               Milli Eğitim Bakanlığı (Meb), (2024). Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli İlkokul Matematik Dersi Öğretim Programı. Https://
                      Mufredat.Meb.Gov.Tr/
               Milli Eğitim Bakanlığı (Meb), (2024). Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programı. Https://
                      Mufredat.Meb.Gov.Tr/
               Milli Eğitim Bakanlığı (Meb), (2024). Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli Hayat Bilgisi Dersi Öğretim Programı. Https://
                      Mufredat.Meb.Gov.Tr/

               Milli Eğitim Bakanlığı (Meb), (2024). Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli İnsan Hakları, Vatandaşlık Ve Demokrasi Dersi Öğ-
                      retim Programı. Https://Mufredat.Meb.Gov.Tr/
               Milli Eğitim Bakanlığı (Meb), (2024). Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli Ortaokul Türkçe Dersi Öğretim Programı. Https://
                      Mufredat.Meb.Gov.Tr/
               Milli Eğitim Bakanlığı (Meb), (2024). Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli Ortaokul Matematik Dersi Öğretim Programı. Htt-
                      ps://Mufredat.Meb.Gov.Tr/
               Milli Eğitim Bakanlığı (Meb), (2024). Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli Sosyal Bilgiler Dersi Öğretim Programı. Https://
                      Mufredat.Meb.Gov.Tr/
               Milli Eğitim Bakanlığı (Meb), (2024). Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli T.C. İnkılap Tarihi Ve Atatürkçülük Dersi Öğretim
                      Programı. Https://Mufredat.Meb.Gov.Tr/
               Milli Eğitim Bakanlığı (Meb), (2024). Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli Ortaöğretim Türk Dili Ve Edebiyatı Dersi Öğretim
                      Programı. Https://Mufredat.Meb.Gov.Tr/
               Milli Eğitim Bakanlığı (Meb), (2024). Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli Ortaöğretim Matematik Dersi Öğretim Programı.
                      Https://Mufredat.Meb.Gov.Tr/

               Milli Eğitim Bakanlığı (Meb), (2024). Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli Ortaöğretim Fizik Dersi Öğretim Programı. Https://
                      Mufredat.Meb.Gov.Tr/
               Milli Eğitim Bakanlığı (Meb), (2024). Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli Ortaöğretim Kimya Dersi Öğretim Programı. Https://
                      Mufredat.Meb.Gov.Tr/
               Milli Eğitim Bakanlığı (Meb), (2024). Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli Ortaöğretim Biyoloji Dersi Öğretim Programı. Htt-
                      ps://Mufredat.Meb.Gov.Tr/
               Milli Eğitim Bakanlığı (Meb), (2024). Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli Ortaöğretim Coğrafya Dersi Öğretim Programı.
                      Https://Mufredat.Meb.Gov.Tr/
               Milli  Eğitim  Bakanlığı  (Meb),  (2024).  Türkiye Yüzyılı  Maarif  Modeli  Ortaöğretim  Felsefe  Dersi  Öğretim  Programı.
                      Https://Mufredat.Meb.Gov.Tr/
               Milli Eğitim Bakanlığı (Meb), (2024). Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli Ortaöğretim Tarih Dersi Öğretim Programı. Https://
                      Mufredat.Meb.Gov.Tr/
               Milli Eğitim Bakanlığı (Meb), (2024). Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli Ortaöğretim T.C. İnkılap Tarihi Ve Atatürkçülük
                      Dersi Öğretim Programı. Https://Mufredat.Meb.Gov.Tr/

               Mirrahimi, S., Tawil, N. M., Abdullah, N. A. G., Surat, M. & Usman, I. M. S. (2011). Developing conducive sustainable
                      outdoor learning: the impact of natural environment on learning, social, and emotional intelligence. Procedia
                      Engineering, (20), 389-396.
               Özçelik,  C.  &  Semerci,  N.  (2016).  Disiplinler  arası  öğretim  yaklaşımına  dayalı  hazırlanan  öğretim  etkinliklerinin,
                      öğrencilerin geometrik cisimlerin hacimleri konusundaki akademik başarılarına etkisi. Fırat Üniversitesi Sosyal
                      Bilimler Dergisi, 26(2), 141-150. Https://Doi.Org/10.18069/Firatsbed.346912
               Özdemir, S.M. (2009). Eğitimde program değerlendirme ve türkiye’de eğitim programlarını değerlendirme çalışmalarının
                      incelenmesi. Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 6(2), 126-149.
               Schunk, D.H. (2009). Öğrenme Teorileri Eğitimsel Bir Bakışla. (5.Baskıdan çeviri) (Çeviri Editörü: Muzaffer Şahin).
                      Ankara: Nobel
               Skilbeck, M. (1990). School Based Curriculum Development. Sage.
               Şahin, F., Göcük, A. & Sevgi, Y. (2018). Fizik, kimya, biyoloji ve fen bilgisi öğretmen adaylarının disiplinlerarası ilişki
                      kurma düzeylerinin incelenmesi: kan basıncı. Fen Bilimleri Öğretimi Dergisi, 6(1), 73-95.





      78
   73   74   75   76   77   78   79