Page 78 - Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli Öğretim Programları Okuryazarlığı Öğretmen Klavuz Kitabı
P. 78
TÜRKIYE YÜZYILI MAARIF MODELI ÖĞRETIM PROGRAMLARI
Milli Eğitim Bakanlığı (Meb), (2024). Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli Okul Öncesi Eğitim Programı. Https://Mufredat.
Meb.Gov.Tr/
Milli Eğitim Bakanlığı (Meb), (2024). Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli İlkokul Türkçe Dersi Öğretim Programı. Https://
Mufredat.Meb.Gov.Tr/
Milli Eğitim Bakanlığı (Meb), (2024). Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli İlkokul Matematik Dersi Öğretim Programı. Https://
Mufredat.Meb.Gov.Tr/
Milli Eğitim Bakanlığı (Meb), (2024). Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programı. Https://
Mufredat.Meb.Gov.Tr/
Milli Eğitim Bakanlığı (Meb), (2024). Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli Hayat Bilgisi Dersi Öğretim Programı. Https://
Mufredat.Meb.Gov.Tr/
Milli Eğitim Bakanlığı (Meb), (2024). Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli İnsan Hakları, Vatandaşlık Ve Demokrasi Dersi Öğ-
retim Programı. Https://Mufredat.Meb.Gov.Tr/
Milli Eğitim Bakanlığı (Meb), (2024). Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli Ortaokul Türkçe Dersi Öğretim Programı. Https://
Mufredat.Meb.Gov.Tr/
Milli Eğitim Bakanlığı (Meb), (2024). Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli Ortaokul Matematik Dersi Öğretim Programı. Htt-
ps://Mufredat.Meb.Gov.Tr/
Milli Eğitim Bakanlığı (Meb), (2024). Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli Sosyal Bilgiler Dersi Öğretim Programı. Https://
Mufredat.Meb.Gov.Tr/
Milli Eğitim Bakanlığı (Meb), (2024). Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli T.C. İnkılap Tarihi Ve Atatürkçülük Dersi Öğretim
Programı. Https://Mufredat.Meb.Gov.Tr/
Milli Eğitim Bakanlığı (Meb), (2024). Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli Ortaöğretim Türk Dili Ve Edebiyatı Dersi Öğretim
Programı. Https://Mufredat.Meb.Gov.Tr/
Milli Eğitim Bakanlığı (Meb), (2024). Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli Ortaöğretim Matematik Dersi Öğretim Programı.
Https://Mufredat.Meb.Gov.Tr/
Milli Eğitim Bakanlığı (Meb), (2024). Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli Ortaöğretim Fizik Dersi Öğretim Programı. Https://
Mufredat.Meb.Gov.Tr/
Milli Eğitim Bakanlığı (Meb), (2024). Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli Ortaöğretim Kimya Dersi Öğretim Programı. Https://
Mufredat.Meb.Gov.Tr/
Milli Eğitim Bakanlığı (Meb), (2024). Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli Ortaöğretim Biyoloji Dersi Öğretim Programı. Htt-
ps://Mufredat.Meb.Gov.Tr/
Milli Eğitim Bakanlığı (Meb), (2024). Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli Ortaöğretim Coğrafya Dersi Öğretim Programı.
Https://Mufredat.Meb.Gov.Tr/
Milli Eğitim Bakanlığı (Meb), (2024). Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli Ortaöğretim Felsefe Dersi Öğretim Programı.
Https://Mufredat.Meb.Gov.Tr/
Milli Eğitim Bakanlığı (Meb), (2024). Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli Ortaöğretim Tarih Dersi Öğretim Programı. Https://
Mufredat.Meb.Gov.Tr/
Milli Eğitim Bakanlığı (Meb), (2024). Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli Ortaöğretim T.C. İnkılap Tarihi Ve Atatürkçülük
Dersi Öğretim Programı. Https://Mufredat.Meb.Gov.Tr/
Mirrahimi, S., Tawil, N. M., Abdullah, N. A. G., Surat, M. & Usman, I. M. S. (2011). Developing conducive sustainable
outdoor learning: the impact of natural environment on learning, social, and emotional intelligence. Procedia
Engineering, (20), 389-396.
Özçelik, C. & Semerci, N. (2016). Disiplinler arası öğretim yaklaşımına dayalı hazırlanan öğretim etkinliklerinin,
öğrencilerin geometrik cisimlerin hacimleri konusundaki akademik başarılarına etkisi. Fırat Üniversitesi Sosyal
Bilimler Dergisi, 26(2), 141-150. Https://Doi.Org/10.18069/Firatsbed.346912
Özdemir, S.M. (2009). Eğitimde program değerlendirme ve türkiye’de eğitim programlarını değerlendirme çalışmalarının
incelenmesi. Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 6(2), 126-149.
Schunk, D.H. (2009). Öğrenme Teorileri Eğitimsel Bir Bakışla. (5.Baskıdan çeviri) (Çeviri Editörü: Muzaffer Şahin).
Ankara: Nobel
Skilbeck, M. (1990). School Based Curriculum Development. Sage.
Şahin, F., Göcük, A. & Sevgi, Y. (2018). Fizik, kimya, biyoloji ve fen bilgisi öğretmen adaylarının disiplinlerarası ilişki
kurma düzeylerinin incelenmesi: kan basıncı. Fen Bilimleri Öğretimi Dergisi, 6(1), 73-95.
78