Page 3 - Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli Öğretim Programları Okuryazarlığı Öğretmen Kılavuz Kitabı
P. 3
İÇİNDEKİLER
2.1. SOSYAL-DUYGUSAL ÖĞRENME BECERİSİ NEDİR? 4
2.2. SOSYAL-DUYGUSAL ÖĞRENME BECERİSİ NEDEN ÖNEMLİDİR? 4
2.3. TÜRKİYE YÜZYILI MAARİF MODELİNDE SOSYAL-DUYGUSAL ÖĞRENME BECERİLERİ 4
2.4. TÜRKİYE YÜZYILI MAARİF MODELİ ÖĞRETİM PROGRAMLARINDA SOSYAL-DUYGUSAL 6
ÖĞRENME BECERİLERİ: NASIL ELE ALINDI VE PROGRAMA NASIL YANSITILDI?
2.5. SOSYAL-DUYGUSAL ÖĞRENME BECERİLERİ VE ÖĞRETİM PROGRAMLARINDA İŞLENMESİNE 8
İLİŞKİN ÖRNEKLER
2.5.1. BENLİK BECERİLERİ (SDB1) 8
2.5.1. 1 Kendini Tanıma (Öz Farkındalık Becerisi) (SD1.1.) 8
2.5.1.2. Kendini Düzenleme (Öz Düzenleme Becerisi) (SDB1.2.) 9
2.5.1. 3. Kendine Uyarlama (Öz Yansıtma Becerisi) (SDB1.3.) 11
2.5.2. SOSYAL YAŞAM BECERİLERİ (SDB2) 12
2.5.2.1. İletişim Becerisi (SDB2.1.) 12
2.5.2.2. İş Birliği Becerisi (SDB2.2) 13
2.5.2.3. Sosyal Farkındalık Becerisi (SDB2.3.) 15
2.5.3. ORTAK/BİRLEŞİK BECERİLER (SDB3) 17
2.5.3.1. Uyum Becerisi (SDB3.1.) 18
2.5.3.2. Esneklik Becerisi (SDB3.2.) 20
2.5.2.3. Sorumlu Karar Verme Becerisi (SDB3.3) 22
2.6. SOSYAL-DUYGUSAL ÖĞRENME BECERİLERİNİN İŞLENMESİNE İLİŞKİN DERS 25
KİTAPLARINDAN ÖRNEKLER