Page 3 - Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli Öğretim Programları Okuryazarlığı Öğretmen Kılavuz Kitabı
P. 3
İÇİNDEKİLER
Giriş 4
3.1. EDE ÇERÇEVESİNİN TEORİK TEMELLERİ VE DEĞERLER EĞİTİMİI 4
3.1.1. Değerler Eğitiminin Amacı 4
3.1.2. Değer Eğitiminin Kaynağı / Gerekçesi 4
3.1.3. Değerler Eğitimi Ortamları 5
3.1.4. Değer Eğitimi Yaklaşımları ve Yöntemleri 5
3.1.5. Değer Eğitimi İlkeleri ve Kuralları 8
3.1.6. Değer Eğitimi Paydaşları 11
3.2. ÖĞRETİM PROGRAMINDA EDE ÇERÇEVESİNİN YERİ 12
3.2.1. Çerçevenin Yeri 12
3.2.2. Çerçevenin İşlevi 12
3.2.3. Çerçevenin Önemi 14
3.2.4. EDE Çerçevesi Nedir? 15
3.2.5. Nasıl Yansıtıldı? 17
3.3. EDE ÇERÇEVESİ ÖRNEKLERİ 18
3.3.1. Temel Eğitim (İlkokul) Değer Eğitimi Örnekleri 18
3.3.2. Temel Eğitim (Ortaokul) Değer Eğitimi Örnekleri 22
3.3.3 Ortaöğretim Değer Eğitimi Örnekleri 25
3.4. EDE ÇERÇEVESİ ETKİNLİK ÖRNEKLERİ 31