Page 46 - Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli Öğretim Programları Okuryazarlığı Öğretmen Kılavuz Kitabı
P. 46

TÜRKIYE YÜZYILI MAARIF MODELI ÖĞRETIM PROGRAMLARI

               Onat-Sayın, N. (2020). İlkokullarda görev yapan öğretmenlerin değerler eğitimi ile ilgili görüşleri (Merkezefendi ilçe örne-
                     ği). Pamukkale Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Yayınlanmamış Yüksek Lisans Tezi, Denizli.


               Özdemir, T. Y., Özan, M. B. ve Akgün, M. (2017). Öğretmen görüşleriyle değerler eğitimi odaklı eğitim denetimi. Bartın
                     Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi, 1(1), 35-52.

               Özmen, C., Er, H. ve Gürgil, F. (2012). İlköğretim Branş Öğretmenlerinin Değerler Eğitimine İlişkin Görüşleri Üzerine Bir
                     Araştırma/A Research For Elementary School Teachers’ Opınıons About Value Educatıon. Mustafa Kemal Üniver-
                     sitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 9(17).

               Pelit, E. ve Türkoğlu, T. (2019). Somut olmayan kültürel miras değerlerinin turizme yansımaları ebru sanatı üzerine bir
                     inceleme. Güncel Turizm Araştırmaları Dergisi, 3(1), 101-118.
               Sancak, E., Uzun, İ. ve Çankıran, O. (2010). Yapı Blok ve Kaplama Malzemesi Olarak Kullanılan   Sıkı-tüf (Küfeki) Vol-
                     kanik Hammaddesinin Fiziko-Mekanik Özellikleri. Int.J.Eng.Research ve Development, 2(1), 34-39.


               Şahin, M. (2022). Gündelik hayatın içinde değerler ve değerlerin toplumsal boyutları. Düşünce Dünyasında Türkiz, 13(63),
                     51-81.


               Şahin, T. ve Ersoy, F. (2012). Sosyal bilgiler ders kitaplarının değerler eğitimi yaklaşımları açısından incelenmesi. Kuram
                     ve Uygulamada Eğitim Bilimleri Dergisi, 12(2), 1535-1558.

               Şen, B. G. (2022). Öğrencilerin değerler sistemi. Socıal Scıences Studıes Journal (SSSJournal), 4(28), 6584-6590.


               Tahiroğlu, M. (2012). Değerler eğitiminin ilköğretim 4. sınıf öğrencilerinin trafik kurallarına yönelik tutumlarına etki-
                     si. Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 8(1), 123-136.
               Tanpınar, A.H. (2017) Beş Şehir. İstanbul: Dergâh Yayınları.


               Teyfur, M. (2023). Eğitim yönetiminde değerler. (Edt. A. Kızılkaya Namlı), Eğitimin kavramsal temelleri-7: Eğitim Yöne-
                     timi İçinde. 33.


               Topkaya, Y. (2016). Sosyal bilgiler öğretmenlerinin değer aktarım yaklaşımları hakkındaki görüşlerine ait nitel bir çalış-
                     ma. Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 17(1), 637-652.


               Turan, İ. ve Geçit, Y. (2010). Lise coğrafya 10. sınıf ders kitabının farklı okullara göre okunabilirliği ve hedef yaş düzeyine
                     uygunluğu. Kastamonu Eğitim Dergisi, 18(2), 613-622.


               Uçar, F. H. ve Çetinkaya, S. (2021). İlkokul hayat bilgisi ders kitaplarında değerler eğitimi. Oltu Beşeri ve Sosyal Bilimler
                     Fakültesi Dergisi, 2(2), 275-291.

               Ulusoy, K. ve Dilmaç, B. (2012). Değerler eğitimi.  Pegem Akademi, Ankara.


               Yeşilyurt, E. (2019). Değerler eğitimine uygunluğu açısından öğretim yöntem ve tekniklerinin incelenmesi: bir derleme
                     çalışması. Ekev Akademi Dergisi, 23(77), 121-146.


               Yeşilyurt, E. ve Kurt, İ. (2012). Değerleri kazandırmasındaki etkililik açısından resmi ve örtük program ile okul dışı etmen-
                     lerin öğrenci görüşleri doğrultusunda değerlendirilmesi. Electronic Turkish Studies, 7(4).


               Yiğit, M. F. ve Tarman, B. (2013). Değerler eğitimimin ilköğretim 4. ve 5. sınıf sosyal bilgiler ders kitaplarındaki yeri ve
                     önemi. Journal of Social Studies Education Research, 4(2), 79-102.

               Yiğittir, S. ve Kaymakcı, S. (2012). Sosyal bilgiler dersi öğretim programı uygulama Kılavuzu’nda yer alan etkinliklerin
                     değer eğitimi yaklaşımları açısından incelenmesi. Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 13(2),
                     49-73.





      46
   41   42   43   44   45   46   47