Page 45 - Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli Öğretim Programları Okuryazarlığı Öğretmen Kılavuz Kitabı
P. 45
TÜRKIYE YÜZYILI MAARIF MODELI ÖĞRETIM PROGRAMLARI
Eğitim Dergisi, 49(227), 345-370.
Emin Işık, Nurettin Topçu Çağdaş Bir Dervişin Dünyası İstanbul: Dergah Yayınları, 2019, 70.
Erbaş, A. A. (2020). Sınıf öğretmenlerinin hayat bilgisi derslerinde kullandıkları değerler eğitimi yaklaşımları. İnönü
Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 21(2), 926-941.
Eren, D. İ., ve Arslan, S. (2022). Beden eğitimi ve spor dersinin değerler eğitimine katkısının incelenmesi. Uluslararası
Güncel Eğitim Araştırmaları Dergisi, 8(1), 29-43.
Erkuş, S., ve Yazar, T. (2013). Okul öncesi öğretmenlerinin okul öncesi eğitim programindaki değerler eğitimine ilişkin
görüşlerinin değerlendirilmesi. Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi, (20), 196-211.
Esirci, Ş. (1998). Çağımızda Görgü ve Nezaket Kuralları. Ankara: Bilgi Yayınevi.
Gündoğdu, Y. B. (2016). Psikanalitik kişilik kuramlarına göre gelişim ve değişimin imkânı. International Periodical for the
Languages, Literature and History of Turkish or Turkic. 11/17, 373-404.
Güneş, F. (2013). Görsel Okuma Eğitimi. Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2(1), 1-17.
Gürses, İ., ve Kılavuz, M. A. (2016). Kuşakların ahlâkî değerleri birlikte öğrenmesi: Kohlberg’in ahlâkî gelişim kuramı
açısından bir değerlendirme. Uludağ Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi, 25(1), 97-117.
Hesapçıoğlu, M. (1997). Öğretim İlke ve Yöntemleri. 4. Baskı. İstanbul: Beta Yayınları.
Kağan, M., ve Yılmaz, N. (2019). Karakter ve değer eğitimi. Pegem Akademi, Ankara.
Karataş, E. Ö. (2022). Beden Eğitimi ve Sporda Değerler Eğitimi. Efe Akademi Yayınları, İstanbul.
Ketenalp, B., ve Bulut, İ. (2022). İlkokul 1-4. Sınıf Türkçe Ders Kitaplarında Yer Alan Metinlerdeki Değerlere İlişkin Öğ-
retmen Görüşlerinin Değerlendirilmesi (Bingöl İli Örneği). Turkish Studies-Educational Sciences, 17(2).
Koç, S., ve Çelik, A. (2017). Ortaokullarda örtük olarak verilen değerler konusunda lisansüstü öğrencilerin görüşleri. Gazi
Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi, 37(2), 711-735.
Köse, E. Ö., ve Gül, Ş. (2016). Sınıf öğretmeni adaylarının biyoloji bilgilerini günlük yaşamla ilişkilendirme düzeyleri. Amas-
ya üniversitesi eğitim fakültesi dergisi, 5(1), 84-103.
Kurtbay, Y. (1991). Nezaket ve Görgü Kuralları. Ankara: Kültür Bakanlığı Yayınları.
Kuyucu, M. (2017). Y kuşağı ve teknoloji: y kuşağının iletişim teknolojilerini kullanım alışkanlıkları. Gümüşhane Üniver-
sitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi, 5(2), 845-872.
Memduhoğlu, H. B., ve Yüce, T. (2020). Değerler eğitiminde drama yönteminin uygulanmasına ilişkin nitel bir çözümle-
me. Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi, 51(51), 116-130.
Meydan, H. (2014). Okulda değerler eğitiminin yeri ve değerler eğitimi yaklaşımları üzerine bir değerlendirme. BEÜ İla-
hiyat Fakültesi Dergisi, 1(1), 93-108.
Muç, K., ve Pamuk, A. (2020). Tarih ders kitaplarında değerler ve değer aktarım yaklaşımları. Turkish History Education
Journal, 9(2), 532-548.
Oğuz, E. (2012). Öğretmen adaylarının değerler ve değerler eğitimine ilişkin görüşleri. Kuram ve Uygulamada Eğitim
Bilimleri, 12(2), 1309-1325.
45