Page 44 - Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli Öğretim Programları Okuryazarlığı Öğretmen Kılavuz Kitabı
P. 44

TÜRKIYE YÜZYILI MAARIF MODELI ÖĞRETIM PROGRAMLARI

               KAYNAKÇA


               Akın, Z. ve Öztürk, E. (2021). Değer eğitimi sürecinde okul–aile iş birliği: bir nitel çalışma. Değerler Eğitimi Dergi-
                     si, 19(42), 73-112.


               Aktepe, V. ve Gündüz, V. (2018). Değerler Eğitimi. (Edt. Uzunöz ve Aketepe). Özel Öğretim Yöntemleri içinde. Pegem
                     Akademi, Ankara.

               Aktepe, V. (2014). Etkinlik temelli değer eğitiminin öğrencilerin yardımseverlik tutumlarına etkisi. Researcher, 2(2), 17-
                     49.

               Aktepe, V., Uzunöz, A., ve Köybaşı, E. (2018). Değer analizi yaklaşımı yoluyla dürüstlük değerine yönelik öğrenci cevap-
                     larının incelenmesi. Journal of Theoretical Educational Science, 11(3), 606-626.

               Aladağ, E. ve Karaman, B. (2018). Değer eğitiminde kısa filmlerden yararlanma: örnek bir uygulama. Adnan Menderes
                     Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 5(1), 360-377.

               Altan, M. Z. (2011). Çoklu zekâ kuramı ve değerler eğitimi. Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi, 1(4), 53-57.

               Ardıç, E. ve Altun, A. (2017). Dijital çağın öğreneni. Uluslararası Sosyal Bilgilerde Yeni Yaklaşımlar Dergisi, 1(1), 12-30.


               Atayeter, Y. ve Tozkoparan, U.(2014). Sosyal Bilgiler Öğretmenleri ve 6. Sınıf Öğrencilerinin Sosyal Bilgiler Dersinde
                     Gezi Gözlem Yönteminin Uygulanmasına Yönelik Görüşleri, Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Bilimleri
                     Enstitüsü Dergisi, 3, 1-21.
               Aydemir, Z., Sakız, G. ve Doğan, M.C. (2019) İlkokul düzeyinde Dijital Okuryazarlık Becerileri Rubriğinin Geliştirilmesi,
                     Milli Eğitim, 48 (1), 617-638.


               Aydın, H., ve Yaşar, O. (2020). 2005 ve 2017 coğrafya dersi öğretim programlarına göre yazılmış coğrafya ders kitaplarının
                     değerler eğitimi yaklaşımları açısından karşılaştırılması. International Journal of Social and Humanities Sciences
                     Research (JSHSR), 7(60), 2826-2842.


               Aydın, M. Z. (2022) Din Öğretiminde Yöntemler. Ankara: Nobel Yayınları.


               Bayburt, B. ve Duman, D. (2020). Değerler eğitimi açısından milli mücadele’yi anlatmanın ve aktarmanın önemi. Belgi
                     Dergisi, 2(19), 1704-1719.

               Bolat, S. (1996) Eğitim örgütlerinde işbirliği. Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi, 8(8) 505-512.


               Çangır, M. (2008). İlköğretim din kültürü ve ahlak bilgisi derslerinde eğitsel oyun yönteminin uygulanma durumu (Yayım-
                     lanmamış yüksek lisans tezi). Yeditepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İstanbul.


               Çi̇nemre, S. (2021). Diyanet TV çizgi filmlerinin 4-6 yaş grubu kur’an kursu öğretim programında yer alan değerler açısın-
                     dan incelenmesi. Değerler Eğitimi Dergisi, 19(41), 207-243.


               Çolak, M., ve Kaya, M. (2007). Erzincan ilinde yaşayan 12-14 yaş kız ve erkek çocuklarda sağlıkla ilişkili fiziksel uygunluk
                     bileşenlerinden vücut kompozisyonlarının değerlendirilmesi. Kastamonu eğitim dergisi, 15(2), 757-764.

               Demircioğlu, S., ve Selçuk, G. S. (2018). Örnek olaya dayalı öğrenme yönteminin lise öğrencilerinin fizik özyeterlik
                     inançları üzerindeki etkileri. Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi, (45), 23-36.

               Dinçer, D. (2018). Değer bilinçlendirme yaklaşımı. [H. Bacanlı tarafından yayına hazırlanan Değer bilinçlendirme yaklaşı-
                     mı başlıklı kitabın değerlendirmesi]. Journal of Economy Culture and Society, 58, 249-254.

               Dönmez, B., ve Özkul, R. (2020). Öğretmen andının öğretmenlik mesleki değerlerinin kazandırılmasına katkısı. Milli


      44
   39   40   41   42   43   44   45   46   47