Page 168 - Biyoloji Farklılaştırılmış Öğretim Etkinlikleri
P. 168
Biyoloji
11. SINIF - FARKLILAŞTIRILMIŞ ÖĞRETIM ETKINLIKLERI
6. Henle kulbunun inen kolundan geri emilen maddeler
............................................................................................................
7. Henle kulbunun çıkan kolundan geri emilen maddeler
............................................................................................................
8. Distal tüpten geri emilen maddeler
Değerlendirme
...........................................................................................................
9. Distal tüpe salgılanan maddeler
............................................................................................................
10. Toplama kanalından geri emilen maddeler
............................................................................................................
Öğrencilere etkinliği tamamlamaları için süre verilir ve sürenin sonunda doğ-
ru yanıtlar öğrencilerle paylaşılır (ÜF2).
Ders bitiminde öğrencilere öz değerlendirme formu dağıtılır (İF5).
Örnek form aşağıdaki gibidir.
Öz Değerlendirme Formu
Adı ve Soyadı: Tarih:
Sınıfı:
No:
Bu çalışmada neler yaptım?
...............................................................................................................................
Bu çalışmadan neler öğrendim?
Değerlendirme
...............................................................................................................................
Bu çalışmada başarılı olduğum basamaklar?
...............................................................................................................................
Bu çalışmada en çok zorlandığım basamaklar?
...............................................................................................................................
Bu çalışmayı tekrar yapsaydım şu şekilde yapardım:
...............................................................................................................................
...............................................................................................................................
...............................................................................................................................
Öğrencilerin kendi öğrenme çıktılarına hakim olması sağlanarak, homeosta-
zinin nefronla ilişkisinin önemi hakkında vurgu yapılarak ders bitirilir (ÜF3).
168