Page 168 - Biyoloji Farklılaştırılmış Öğretim Etkinlikleri
P. 168

Biyoloji

        11. SINIF - FARKLILAŞTIRILMIŞ ÖĞRETIM ETKINLIKLERI




                                        6.  Henle kulbunun inen kolundan geri emilen maddeler
                                            ............................................................................................................
                                        7.  Henle kulbunun çıkan kolundan geri emilen maddeler
                                            ............................................................................................................
                                        8.  Distal tüpten geri emilen maddeler
         Değerlendirme
                                              ...........................................................................................................
                                        9.  Distal tüpe salgılanan maddeler
                                            ............................................................................................................
                                        10.  Toplama kanalından geri emilen maddeler
                                            ............................................................................................................


                                     Öğrencilere etkinliği tamamlamaları için süre verilir ve sürenin sonunda doğ-
                                     ru yanıtlar öğrencilerle paylaşılır (ÜF2).
                                     Ders bitiminde öğrencilere öz değerlendirme formu dağıtılır (İF5).
                                     Örnek form aşağıdaki gibidir.

                                                           Öz Değerlendirme Formu
                                     Adı ve Soyadı:                                    Tarih:
                                     Sınıfı:

                                     No:


                                     Bu çalışmada neler yaptım?

                                     ...............................................................................................................................
                                     Bu çalışmadan neler öğrendim?
         Değerlendirme
                                     ...............................................................................................................................
                                     Bu çalışmada başarılı olduğum basamaklar?
                                     ...............................................................................................................................
                                     Bu çalışmada en çok zorlandığım basamaklar?
                                     ...............................................................................................................................
                                     Bu çalışmayı tekrar yapsaydım şu şekilde yapardım:

                                     ...............................................................................................................................
                                     ...............................................................................................................................
                                     ...............................................................................................................................


                                     Öğrencilerin kendi öğrenme çıktılarına hakim olması sağlanarak, homeosta-
                                     zinin nefronla ilişkisinin önemi hakkında vurgu yapılarak ders bitirilir (ÜF3).







    168
   163   164   165   166   167   168   169   170   171   172   173