Page 20 - Coğrafya Farklılaştırılmış Öğretim Etkinlikleri
P. 20
9.SINIF - FARKLILAŞTIRILMIŞ ÖĞRETİM ETKİNLİKLERİ LİSTESİ
Sayfa
Sıra Tema Öğrenme Çıktısı Etkinlik Adı
No
Coğrafyanın COĞ.9.1.1. Coğrafya biliminin konusu ve bölümlerini Coğrafya 21
1
doğası çözümleyebilme Ağacı
Mekânsal bilgi Mekânın
2 COĞ.9.2.1. Harita uygulamaları yapabilme 24
teknolojileri Aynası
Mekânsal bilgi Dört Dörtlük
3 COĞ.9.2.2. Türkiye’nin konum özelliklerini algılayabilme 27
teknolojileri Bakış
COĞ.9.3.3. Türkiye ve dünyadaki farklı iklim türlerine
Doğal sistemler ve
4 sahip yerlerin iklim verilerini kullanarak tablo, grafik, şe- İklim Ağacı 30
süreçler
kil ve/veya diyagram hazırlayabilme
İklim Değişik-
Doğal sistemler ve COĞ.9.3.4. İklim sistemi ve sürecinde meydana gelen liğinin Dünü,
5 35
süreçler değişiklikleri algılayabilme Bugünü ve
Yarını
Nüfus Yo-
COĞ.9.4.2. Dünya ve Türkiye’deki nüfusun dağılışı ve
Beşerî sistemler ve ğunluğu Ye-
6 hareketlerini etkileyen faktörler hakkında haritalar üze- 38
süreçler meğine Da-
rinden çıkarımda bulunabilme.
vetlisiniz
COĞ.9.4.3. Türkiye ve farklı ülkelerin nüfus piramitlerin-
Beşerî sistemler ve Nüfus Pira-
7 den yararlanarak demografik dönüşüm sürecini yorum- 42
süreçler mitlerinin Dili
layabilme
Afetler ve
8 COĞ.9.6.2. Afetleri sınıflandırabilme Afet Dergisi 45
sürdürülebilir çevre
Türkiy e’de
COĞ.9.6.3. Bütüncül afet yönetimi uygulamalarını tab-
Afetler ve Sık Görülen
9 lo, grafik, şekil ve/veya diyagramlar aracılığıyla yorum- 49
sürdürülebilir çevre Afetlere Ha-
layabilme
zırlanıyoruz!
Bölge Türle-
Bölgeler, ülkeler ve COĞ.9.7.1. Bölgelerin belirlenmesinde kullanılan kriter-
10 rini Keşfede- 53
küresel bağlantılar lere göre bölge hakkında çıkarım yapabilme
lim