Page 120 - İngilizce Farklılaştırılmış Öğretim Etkinlikleri
P. 120

İngilizce

        11.SINIF - FARKLILAŞTIRILMIŞ ÖĞRETİM ETKİNLİKLERİ



                               ÜF1:  Desteğe  ihtiyacı  olan  öğrenci  için  verilen  dedektif  defteri  öğrencinin  bireysel
                               özelliklerine uygun olarak metnin içerisinde bulunması olası geçmiş zaman ifadelerini
                               içerebilir.  Öğrenci  hem  metin  içerisinde  hem  de  dedektif  defterindeki  geçmiş
                               zaman bildiren ifadeleri defterine yazabilir ya da yazılı metni defterine yapıştırırak
                               istenen  ifadeleri  işaretleyerek  belirtebilir.  Desteğe  ihtiyacı  olan  öğrenci  için
                               hazırlanan kendisine ait kart üzerinde geçmiş zaman ifadeleri öğretmen tarafından
                               renklendirilmiş olarak yuvarlak içine alınır. Ardından desteğe ihtiyacı olan öğrenciye
                               geçmiş zaman ifadelerinin olduğu küçük kelime kartları hazırlanır. Bu kelime kartları
                               geçmiş zaman kalıplarından oluşur. Her bir kalıp Türkçe olarak yazılı hazırlanır ve her
         Ürün                  bir  kalıp  farklı  renkte  oluşturulur.  Öğrenci  öğretmenin  yuvarlak  içine  aldığı  geçmiş
                               zaman kalıbı ile renkli kelime kartlarından birbirleri ile aynı zamana sahip olanları
                               aynı  renge  boyar.  En  çok  ifadeyi  işaretlemiş  olması  yeterli  sayılarak  öğrenci  sözel
                               olarak da olsa ödüllendirilir.
                               ÜF2: Desteğe ihtiyacı olan öğrenciler için değerlendirme kriterleri öğrencinin bireysel
                               özelliklerine  göre  belirlenir.  Öğrencinin  etkinliğe  katılma  isteği  ve  aktif  katılımı  da
                               değerlendirme kriterlerine eklenir. Teknolojik aletler ve çeviri araçlarının  kullanılması
                               değerlendirme kriterleri oluşturulurken göz ardı edilmeli ve öğrencinin performansı
                               sonuç bazlı değerlendirilmelidir.
                               FÖOD1:  Çark  çevirme  etkinliği  grup  olarak  yapılacağı  için  sınıf  oturma  düzeni
         Fiziksel Öğrenme      grupların bir arada bulunacağı şekilde düzenlenir. Desteğe ihtiyacı olan öğrencinin
         Ortamı Düzenlemeleri  grup  çalışmalarının  tümünü  rahatça  görebileceği  ve  duyabileceği  bir  konumda
                               oturması sağlanır.












































    120
   115   116   117   118   119   120   121   122   123   124   125