Page 189 - İngilizce Farklılaştırılmış Öğretim Etkinlikleri
P. 189

İngilizce

                                        12.SINIF - FARKLILAŞTIRILMIŞ ÖĞRETİM ETKİNLİKLERİ



                               SF5: Desteğe ihtiyaç duyan öğrenciler diğer gruplar diyaloglarını sunarken gru-
                               bundaki arkadaşı ile akran desteğini kullanarak not alma görevini yerine getirir.
                               SF6: Desteğe ihtiyacı olan öğrenciler için konuşulan fikirler öğretmen desteğiyle
                               Türkçesi  ile birlikte sunularak sorulur ve öğrenciden seçeneklerden birini seçmesi
                               istenir.  (Örneğin,  “Teknolojinin  sosyal  hayatımıza  etkilerinden  biri  …’dir.  Katılıyor
                               musun?”)

                               ÜF1: Desteğe ihtiyaç duyan öğrenciler için teknolojinin avantajlarını ve dezavantaj-
                               larını belirten cümleler gerekli görülürse Türkçeleri ile birlikte karışık olarak verilir,
                               öğrenciden iki farklı listeye (avantajlar, dezavantajlar) ayrıştırarak yazması istenir.
                               ÜF2: Desteğe ihtiyacı olan öğrenciye açık uçlu sorular sorulur.
         Ürün
                               Örneğin;

                               Teknolojilerin avantajları    …………………………………………………

                               Teknolojinin dezavantajları …………………………………………………
                               FÖOD1: Desteğe ihtiyaç duyan öğrenciler için görsel boyutları öğrencinin özelliği-
                               ne göre seçilir ya da öğrenci görselleri / nesneleri rahatça görebilecekleri şekilde
                               oturma düzeni ayarlanır.

                               FÖOD2: Öğrenciler gruplara ayrılırken desteğe ihtiyaç duyan öğrenciler seviyesi
         Fiziksel Öğrenme
         Ortamı Düzenlemeleri  iyi olan ve akran desteği sağlayacak öğrenciler ile gruplanır. Öğrencilerin sınıf içe-
                               risinde rahat bir şekilde hareket edebilmelerini sağlayabilmek için sıra düzenleme-
                               leri yapılır.

                               FÖOD3: Desteğe ihtiyacı olan öğrenciler için panonun hizalanması ayarlanır ya da
                               tahtanın erişilebilir kısımları pano olarak kullanılır.





































                                                                                                         189
   184   185   186   187   188   189   190   191   192