Page 80 - Kimya Farklılaştırılmış Öğretim Etkinlikleri
P. 80

Kimya

        10.SINIF - FARKLILAŞTIRILMIŞ ÖĞRETIM ETKINLIKLERI



                               SF3: Tartışma sırasında öğrenciler, fikirlerini sözlü ya da yazılı olarak ifade ede-
                               bilirler. Grup içinde desteklenmesi gereken öğrencinin fikirlerini söyleyebilmesi için
                               öğretmen yönlendirmede bulunabilir.

                               SF4: Reaksiyon denklemi ve nasıl yazıldığı ile ilgili video tahtaya yansıtabilir.
                               ÜF1: Yazmakta zorluk çeken öğrencilerin akranlarıyla iş birliği yapmaları sağla-
                               nabilir. Öğrenciler notlarını yazılı olarak hatırlatıcı semboller kullanarak alabilirler.
                               Aldıkları notları sözel olarak ya da göstererek sunabilirler.

                               ÜF2: Sözcü desteklenmesi gereken öğrenciler arasından seçilebilir. Desteklenmesi
                               gereken öğrenciyle grup üyelerinden birinin birlikte gözlem sonuçlarını paylaşma-
                               ları istenebilir. Gruplardaki üyelerin aktif katılımı sağlanabilir.
         Ürün
                               ÜF3: Gereksinimi olan öğrenciler deney basamaklarını sembol ve şekillerle ifade
                               edebilir. Etkileşimli tahta veya tablet üzerinden internet ortamında tepkime denk-
                               lemi simülasyonu yapabilirler.

                               ÜF4: Yapılandırılmış grid, okumakta güçlük çeken öğrencilere bir akranı tarafın-
                               dan okunarak cevapları sözel olarak alınabilir. Farklı düzeylere hitap edebilmesi
                               için açık uçlu soruların zorluk derecesi ayarlanabilir.
                               FÖOD1: Her öğrencinin videoyu rahatça görebilmesi için sınıf U düzenine getirebi-
         Fiziksel Öğrenme      lir. Görmede zorluk çeken öğrenci, sunum yapılacak yere yakın oturabilir.
         Ortamı Düzenlemeleri  FÖOD2:  Sınıf,  öğrencilerin  rahatlıkla  hareket  edebileceği  şekilde  düzenlenebilir.
                               Görmede zorluk yaşayan öğrenciler için sınıf uygun şekilde ışıklandırılabilir.












































    80
   75   76   77   78   79   80   81   82   83   84   85