Page 121 - Sosyal Kabulü ve Olumlu Sınıf İklimimi Sağlama
P. 121
SOSYAL KABULÜ VE OLUMLU SINIF İKLİMİNİ SAĞLAMA
Tartışma
• Bu köprü tasarımında grup olarak güçlü yanınız neydi? Neden?
Örneğin gruptaki a kişisinin tasarım yeteneğiyle sağlam bir köprü, gruptaki b kişisinin resim yeteneğiyle
estetik bir görüntü vb. elde edildiği belirtilir.
• Birbirinizi desteklemek çalışmanıza ne gibi katkılar sağladı?
Değerlendirme
• Tasarladığınız köprüler için yıkıcı etkenler neler olabilirdi? Bunu engellemek için nasıl önlemler alırdınız?
• Bu köprüyü sosyal hayatınıza benzettiğinizde yıkıcı etkenler neler olabilir? Sosyal ilişkilerinizi yıkıcı
etkenlerden korumak için nasıl önlemler alırdınız?
Uyarlama
Fiziksel güçlük yaşayan öğrencilere görev verilirken kas becerilerine uygun görevler verilebilir ya da sunum
görevi verilebilir.
Görmede güçlük yaşayan öğrencilere görev verilirken bireysel özelliklerine (büyük parçalarla tasarım vb.)
uygun tasarım görevleri ya da sunum görevi verilebilir.
121