Page 121 - Sosyal Kabulü ve Olumlu Sınıf İklimimi Sağlama
P. 121

SOSYAL KABULÜ VE OLUMLU SINIF İKLİMİNİ SAĞLAMA


         Tartışma



         •   Bu köprü tasarımında grup olarak güçlü yanınız neydi? Neden?
         Örneğin gruptaki a kişisinin tasarım yeteneğiyle sağlam bir köprü, gruptaki b kişisinin resim yeteneğiyle
         estetik bir görüntü vb. elde edildiği belirtilir.
         •   Birbirinizi desteklemek çalışmanıza ne gibi katkılar sağladı?



         Değerlendirme

         •   Tasarladığınız köprüler için yıkıcı etkenler neler olabilirdi? Bunu engellemek için nasıl önlemler alırdınız?
         •   Bu köprüyü sosyal hayatınıza benzettiğinizde yıkıcı etkenler neler olabilir? Sosyal ilişkilerinizi yıkıcı
             etkenlerden korumak için nasıl önlemler alırdınız?


         Uyarlama

         Fiziksel güçlük yaşayan öğrencilere görev verilirken kas becerilerine uygun görevler verilebilir ya da sunum
         görevi verilebilir.
         Görmede güçlük yaşayan öğrencilere görev verilirken bireysel özelliklerine (büyük parçalarla tasarım vb.)
         uygun tasarım görevleri ya da sunum görevi verilebilir.













































                                                                                                         121
   116   117   118   119   120   121   122   123   124   125   126