Page 35 - İKİ BOYUTLU SANAT ATÖLYE 12
P. 35
DERECELİ PUANLAMA ANAHTARI
Uygulama etkinliğini değerlendirmek için aşağıda listelenen ölçütlerin öğrenci tarafından
gerçekleştirilme düzeylerini ifadenin karşısında bulunan yere koyarak işaretleyiniz.
Öğrencinin Adı Soyadı:
Sınıfı:
Numarası:
DERECELER
ÖLÇÜTLER Çok İyi İyi Orta Geliştirilebilir Zayıf
5 4 3 2 1
Biçim bozma (deformasyon) çalışması
1
için gerekli ön araştırmayı yaptı.
2 Biçim bozma (deformasyon) çalışması
için gerekli malzemeleri temin etti.
Seçtiği usta sanatçının tekniği ile ilgili
3 araştırmayı tamamladı.
Seçtiği usta sanatçının eserini yorumla-
4 yarak desen yardımı ile tuvale aktardı.
Biçim bozma (deformasyon) çalışmasını
5 planladığı gibi tamamladı.
Bu çalışmadan edindiği kazanımlarını
6
arkadaşlarıyla paylaştı.
ÖLÇEK PUANI
Ölçek puanını 100’lük sisteme dönüştürme işlemi: Tablodan alınabilecek en yüksek puan, her
bir kriter için 5 puandır. 100’lük sisteme çevirmek için formül:
(Ölçek puanı x 100) / Alınabilecek en yüksek toplam puan (30)= Puan
Değerlendirme: Ölçekten100 üzerinden 70 aldıysanız bu öğrenme için başarınız yeterli düzeyde
demektir. 69 veya altında puan almışsanız ilgili önceki öğrenmeleri tekrar etmelisiniz.
33