Page 39 - BATI MÜZİĞİ TEORİ VE UYGULAMASI 11
P. 39
..........................
w
w
w
& b c w w w
w
w
w
I ........ ........ I 6 ........ ........ I 6 4 ........ ........
..........................
b w
& b c w w w
w
w
w
w
w
I ........ ........ I 6 ........ ........ I 6 4 ........ ........
..........................
# w
w
w
& c w w w
w
w
w
I ........ ........ I 6 ........ ........ I 6 4 ........ ........
..........................
# w
& # c w w w
w
w
w
w
w
I ........ ........ I 6 ........ ........ I 6 4 ........ ........
..........................
b w w
w
& b b c w w w
w
w
w
I ........ ........ I 6 ........ ........ I 6 4 ........ ........
..........................
# w w
w
& # c w w w
w
w
w
I ........ ........ I 6 ........ ........ I 6 4 ........ ........
..........................
# # w
w
w
& # c w w w
w
w
w
I ........ ........ I 6 ........ ........ I 6 4 ........ ........
2. Yukarıda oluşturduğunuz plagal kadansları piyanoda çalınız. (Kadans etkisini güçlendirmek için akorların temel
seslerini sol elinizle basta dördüncü ses olarak çalabilirsiniz.)
3. Diğer majör ve minör tonalitelerde örneklere benzer plagal kadanslar oluşturarak piyanoda çalınız.
38