Page 76 - MÜZİK KÜLTÜRÜ |
P. 76

KAYNAKÇA


             •  Akyüze, İ. (2010). Müziği anlamak. Pan Yayıncılık.
             •  Albayrak, N. (2012). Ansiklopedik halk edebiyatı sözlüğü (1). Kapı Yayınları.
             •  Alpyıldız, E. (2012). Yerelden ulusala taşınan müzik belleği ve yurttan sesler. Millî Folklor,
                24(96): 84-93.
             •  Alver, K. ve Doğan, N. (2007). Kültür sosyolojisi. Hece Yayınları.
             •  Aquila, R. (2000). That old-time rock & roll: A chronicle of an era, 1954-1963. University of
                Illinois Press.
             •  Arapgirlioğlu, H. ve Uluğ, A. K. (2011). Flamenko sanatının tarihsel süreci içerisinde farklı mü-
                zik türleri ve kültürleriyle etkileşimi. E-Journal of New World Sciences Academy, 6(4): 494-505.
             •  Arslantürk, Z. ve Amman, T. (2000). Sosyoloji. Çamlıca Yayınları.
             •  Başdeğirmen, A. ve Tunca, M. Z. (2018). Mağaza atmosferi ve müziğin tüketicilerin satın alma
                davranışlarına etkilerine yönelik bir literatür araştırması. Süleyman Demirel Üniversitesi İktisadi
                ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, (23): 1305-1326.
             •  Babacan, M. D. (2011). Caz müziği ve türleri üzerine bir çalışma. Eğitim ve Öğretim Araştırma-
                ları Dergisi, 3(1): 207-217.
             •  Booth, G. D. (2008). Behind the curtain: Making music in mumbai's film studios. Oxford Uni-
                versity Press.
             •  Çak, Ş. E. (2018). Geleneksel İran müziğinde kullanılan formlar, çalgılar ve kültürel etkileşim.
                Ahenk Müzikoloji Dergisi, (3): 44-65.
             •  Çağlak, E. ve Filiz, S. (2018). Türk devlet geleneğinde askerî müzik ve askerî müzik eğitimi.
                Sahne ve Müzik, (7): 29-56.
             •  Çelebi, N. (1990). Leopold Von Wiese. S. Ü. Fen-Edebiyat Fakültesi Edebiyat     Dergisi, (5):
                147-161.
             •  Çelikoğlu, F. (2019). Flüt eğitiminde blues doğaçlama çalma becerisini geliştirmeye yönelik
                öğretim tasarımı (Tez No: 608978) [Doktora Tezi, Marmara Üniversitesi]. YÖK Tez Merkezi.
             •  Çuhadar, C. H. (2016). Müzik ve müzik eğitimi. Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitü-
                sü Dergisi, 25(1): 217-230.
             •  Demir, A. (2016). Türk-Arap müziğinde etkileşim ve müşterek unsurlar. Folklor / Edebiyat,
                22(86): 127-140.
             •  During, J., Mirabdolbaghi, Z. ve Safvat, D. (1991). The art of Persian music. Mage Publishers.
             •  Göher, F. (2009). Müziğin toplumsal işlevi: Müzik, siyaset, din ve ekonomi. Müzik Kültürü ve
                Eğitimi, (2): 301-314.
             •  Günay, E. (2011). Müzik sosyolojisi: Sosyolojiden müzik kültürüne bir bakış. Bağlam Yayıncı-
                lık.
             •  Gerçek, İ. H. ve Akmehmedoğlu, N. (2017). Günümüz Türk sanat müziği bestelerinin gelenek-
                sel Türk sanat müziğine göre din-dışı sözlü eser bağlamında değişim ve dönüşüm. İnönü Üni-
                versitesi Kültür ve Sanat Dergisi, 3(1): 149-162.
             •  Güvenç, B. (1979). İnsan ve kültür. Remzi Kitabevi.
             •  Goodall, H. (2018). Müziğin öyküsü. Pegasus Yayınları.
             •  Hatipoğlu, G. (2017). Türkiye'de çoksesli müzik. Çevrimiçi Müzik Bilimleri Dergisi, 2(1): 136-
                165.







                                                                                                                 75
   71   72   73   74   75   76   77   78   79   80   81