Page 113 - TEMEL SPOR EĞİTİMİ 9
P. 113
110 ÇABUKLUK ÇABUKLUK 111
TOPLAM Puan ….. ….. ….. ….. ….. …..
Yönerge: Bu forma her öğrencinin bireysel çabukluk kontrol listesinde aldığı puanları yazarak toplam puanını
Çalışma 20 Çok İyi (5)
Çalışma 19 Kişi İyi (4)
2.
Çalışma 18
Orta (3)
Çalışma 17
Çalışma 16 Zayıf (2)
Bireysel Çabukluk Çalışmaları Sınıf Değerlendirme Formu
Çalışma 15 Çok Zayıf (1)
Çalışma 14
Puan ….. ….. ….. ….. ….. …..
Çalışma 13
Çok İyi (5)
Çalışma 12
Kişi İyi (4)
Çalışma 11
1.
Orta (3)
Çalışma 10
Çalışma 9 Tarih: Zayıf (2)
Çalışma 8 Çok Zayıf (1)
Çalışma 7 Eşli Çabukluk Çalışması Öğretmen Kontrol Listesi Yönerge: Bu form eşli çabukluk çalışmalarını değerlendirmeniz için verilmiştir. Yapılan çalışmaları Çok Zayıf (1), Zayıf (2),Ortd (3), İyi (4), Çok İyi (5) olarak puanlayınız.
Çalışma 6 Not: Öğrencinin çalışmadan alabileceği maksimum puan 30’dur. Öğrenci 20 almış olsun Bunu yüzlük sisteme çevirelim. 20x100=2000 2000/30=67
No:
Çalışma 5
Çalışma 4
Çalışma 3
Hareketler
Çalışma 2
Çalışma 1 Öğrencinin Eşler ayakta, aralarında 1,5-2 metre mesafe olacak şekilde birbirine dönerek Eşlerden biri önde, diğeri arkada aralarındaki mesafe 1,5-2 metre olacak şe- kilde durur. Arkada duran eşin komutuyla, önde duran eş çeşitli yönlere koşar. Arkada duran eş, önde duran eşinin yaptığı her hareketi yapar ve onun gittiği Sporcula
hesaplayabilirsiniz Adı Soyadı istenilen yönlere hareket etme. yöne doğru hareket eder. kunulan oyuncu ebe olur. gıç noktasına döner.
Adı-Soyadı: Çalışma 1 2 3 4 5 ebe seçilir. 6 çalışır. TOPLAM Öğretmen Görüşü:
Öğrenci No