Page 151 - TEMEL SPOR EĞİTİMİ 9
P. 151
148 KOORDİNASYON (BECERİ) KOORDİNASYON (BECERİ) 149
Bireysel Koordinasyon Çalışmaları Sınıf Değerlendirme Formu
Yönerge: Bu forma her öğrencinin bireysel koordinasyon çalışmaları kontrol listesinde aldığı puanları
yazarak toplam puanını hesaplayabilirsiniz.
Çalışma 1 Çalışma 2 Çalışma 3 Çalışma 4 Çalışma 5 Çalışma 6 Çalışma 7 Çalışma 8 TOPLAM Öğrencinin
Sıra Öğrenci Eşli Koordinasyon Çalışması Öğretmen Kontrol Listesi
Adı soyadı
No No Adı-Soyadı:
No: Tarih:
1 Tarih:
2
Yönerge: Bu tablo eşli koordinasyon çalışmalarını değerlendirmeniz için verilmiştir. Yapılan çalışmaları
3 Çok Zayıf (1), Zayıf (2), Orta (3), İyi (4), Çok İyi (5) olarak puanlayınız.
4
5 1. Kişi 2. Kişi
6
Çalışmalar Çok Zayıf Orta İyi Çok Çok Zayıf Orta Çok
7 Zayıf (2) (3) (4) İyi Puan Zayıf (2) (3) İyi (4) İyi Puan
8 (1) (5) (1) (5)
9
10 1. Çalışma ….. …..
11
12 2. Çalışma ….. ….
13
14 3. Çalışma …. ….
15
16 4. Çalışma ….. …..
17
18
5. Çalışma ….. …..
19
20
21 6. Çalışma ….. …..
22
23 Not: Öğrencinin çalışmadan alabileceği maksimum puan 30’tır. Öğrenci çalışmadan toplam 20 almış olsun. Bunu yüzlük
24 sisteme çevirelim. 20x100=2000 2000/30=67
25 Öğretmen Görüşü:
26
27
28
29
30