Page 151 - TEMEL SPOR EĞİTİMİ 9
P. 151

148  KOORDİNASYON (BECERİ)  KOORDİNASYON (BECERİ)                                         149








 Bireysel Koordinasyon Çalışmaları Sınıf Değerlendirme Formu

 Yönerge: Bu forma her öğrencinin bireysel koordinasyon çalışmaları kontrol listesinde aldığı puanları
 yazarak toplam puanını hesaplayabilirsiniz.


 Çalışma 1  Çalışma 2  Çalışma 3  Çalışma 4  Çalışma 5  Çalışma 6  Çalışma 7  Çalışma 8  TOPLAM  Öğrencinin
 Sıra  Öğrenci                  Eşli Koordinasyon Çalışması Öğretmen Kontrol Listesi
 Adı soyadı
 No  No  Adı-Soyadı:


        No:                                                                  Tarih:
 1      Tarih:
 2
        Yönerge: Bu tablo eşli koordinasyon çalışmalarını değerlendirmeniz için verilmiştir. Yapılan çalışmaları
 3      Çok Zayıf (1), Zayıf (2), Orta (3),  İyi (4), Çok İyi (5) olarak puanlayınız.
 4
 5                                          1. Kişi                                       2. Kişi
 6
          Çalışmalar     Çok   Zayıf  Orta     İyi   Çok           Çok    Zayıf  Orta            Çok
 7                      Zayıf    (2)    (3)   (4)    İyi   Puan    Zayıf   (2)    (3)   İyi (4)  İyi   Puan
 8                       (1)                         (5)            (1)                          (5)
 9
 10       1. Çalışma                                        …..                                         …..
 11
 12       2. Çalışma                                        …..                                         ….
 13
 14       3. Çalışma                                         ….                                         ….
 15
 16       4. Çalışma                                        …..                                         …..
 17
 18
          5. Çalışma                                        …..                                         …..
 19
 20
 21       6. Çalışma                                        …..                                         …..
 22
 23     Not: Öğrencinin çalışmadan alabileceği maksimum puan 30’tır. Öğrenci çalışmadan toplam 20 almış olsun. Bunu yüzlük
 24     sisteme çevirelim. 20x100=2000  2000/30=67
 25     Öğretmen Görüşü:
 26
 27
 28
 29
 30
   146   147   148   149   150   151   152   153   154   155   156