Page 153 - TEMEL SPOR EĞİTİMİ 9
P. 153

150  KOORDİNASYON (BECERİ)  KOORDİNASYON (BECERİ)                                         151



 Eşli Koordinasyon Çalışmaları Sınıf Değerlendirme Formu  Aletle Koordinasyon Çalışması Öğretmen Kontrol Listesi

  Yönerge: Bu forma her öğrencinin eşli koordinasyon çalışmaları kontrol listesinde aldığı puanları yaza-  Öğrencinin                                                                                                         Tarih:
 rak toplam puanını hesaplayabilirsiniz.
        Adı-Soyadı:                                                                No:

        Yönerge: Bu tablo aletle koordinasyon çalışmalarını değerlendirmeniz için verilmiştir. Yapılan çalışmala-
        rı Çok Zayıf (1), Zayıf (2), Orta (3),  İyi (4), Çok İyi (5) olarak puanlayınız.
 1. Kişi  2. Kişi

 Sıra No  Öğrenci No  Adı soyadı  Çalışma 1  Çalışma 2  Çalışma 3  Çalışma 4  Çalışma 5  Çalışma 6  TOPlAM  Çalışma 1  Çalışma 2  Çalışma 3  Çalışma 4  Çalışma 5  Çalışma 6  TOPLAM  Çalışma  Hareketler  Çok Zayıf (1)  Zayıf (2)  Orta (3)  İyi (4)  Çok İyi (5)  Puan






                 Önce  soldan  ve sağdan  turnike çalışmasını yapar. Sağlık to-
 1               punu  baş, bel ve ayak çevresinde bir defa çevirir. Basketbol
 2               topunu alarak duvardaki hedefe göğüs, başüstü ve sektirme
 3          1    pas  yaparak  atar. Şut bölgesine geçer. Engellerin karşısın-                           …..
                 dan bir kez  şut atarak sıçrama bölgesine  geçer.  Çemberin
 4               içerisinde 5 kez çift ayak sıçrama yapar. Topu alarak engelle-

 5               rin arasından slalom top sürme çalışması yapar. Sıranın ba-
 6               şındaki arkadaşına topu vererek sıranın arkasına geçer.
 7          2    Futbol oyun kuralları içerisinde amaç karşı kaleye gol atma-                            …..
 8               ya çalışmaktır.
 9          3    Elindeki hentbol  topuyla  sağlık topunu vurarak rakip çizgi-                           …..
                 ye doğru yönlendirir.
 10              İstasyonlarda belirtildiği şekliyle ve sırasıyla çalışmayı ger-
 11         4    çekleştirir.                                                                            …..
 12              Minderde öne yuvarlanır. Engellerin önce üstünden sonra
 13              altından geçer. Daha sonra jimnastik tahtasının üzerinden
 14         5    5 kez çift ayak sıçrama yapar. Sıçrama bittiğinde engelin                               …..
 15              sağından dolaşır ve denge tahtasından süratle geçer. En-
                 gellerin arkasından dolaşarak slalom koşu yapar. Sepetteki
 16              topların yerini değiştirir ve öğrenci bitiş çizgisini geçer.
 17              Yere serilen merdivenin başlangıç noktasından çift ayak
 18         6    önce öne sonra yana doğru sıçrama gerçekleştirir.                                      .......
 19              Önce engelin üzerinden çift ayak sıçrama yaparak geçer.
 20         7    Sonra trafik işaretlerinin arasıdan dolaşır.                                           .......
 21              Koşarak engellerin arasından slalom koşusu yapar ve sağ
 22         8    ayağı ayak içi vuruş yapar. Tekrar sol ayağı ile uygulamayı                            .......
 23              tekrar eder.
 24              TOPLAM
 25
        Not: Öğrencinin çalışmadan alabileceği maksimum puan 40’tır. Öğrenci çalışmadan toplam 25 almış olsun. Bunu yüzlük
 26     sisteme çevirelim. 25x100=2500  2500/40=63
 27
 28     Öğretmen Görüşü:
 29
 30
   148   149   150   151   152   153   154   155   156   157   158