Page 153 - TEMEL SPOR EĞİTİMİ 9
P. 153
150 KOORDİNASYON (BECERİ) KOORDİNASYON (BECERİ) 151
Eşli Koordinasyon Çalışmaları Sınıf Değerlendirme Formu Aletle Koordinasyon Çalışması Öğretmen Kontrol Listesi
Yönerge: Bu forma her öğrencinin eşli koordinasyon çalışmaları kontrol listesinde aldığı puanları yaza- Öğrencinin Tarih:
rak toplam puanını hesaplayabilirsiniz.
Adı-Soyadı: No:
Yönerge: Bu tablo aletle koordinasyon çalışmalarını değerlendirmeniz için verilmiştir. Yapılan çalışmala-
rı Çok Zayıf (1), Zayıf (2), Orta (3), İyi (4), Çok İyi (5) olarak puanlayınız.
1. Kişi 2. Kişi
Sıra No Öğrenci No Adı soyadı Çalışma 1 Çalışma 2 Çalışma 3 Çalışma 4 Çalışma 5 Çalışma 6 TOPlAM Çalışma 1 Çalışma 2 Çalışma 3 Çalışma 4 Çalışma 5 Çalışma 6 TOPLAM Çalışma Hareketler Çok Zayıf (1) Zayıf (2) Orta (3) İyi (4) Çok İyi (5) Puan
Önce soldan ve sağdan turnike çalışmasını yapar. Sağlık to-
1 punu baş, bel ve ayak çevresinde bir defa çevirir. Basketbol
2 topunu alarak duvardaki hedefe göğüs, başüstü ve sektirme
3 1 pas yaparak atar. Şut bölgesine geçer. Engellerin karşısın- …..
dan bir kez şut atarak sıçrama bölgesine geçer. Çemberin
4 içerisinde 5 kez çift ayak sıçrama yapar. Topu alarak engelle-
5 rin arasından slalom top sürme çalışması yapar. Sıranın ba-
6 şındaki arkadaşına topu vererek sıranın arkasına geçer.
7 2 Futbol oyun kuralları içerisinde amaç karşı kaleye gol atma- …..
8 ya çalışmaktır.
9 3 Elindeki hentbol topuyla sağlık topunu vurarak rakip çizgi- …..
ye doğru yönlendirir.
10 İstasyonlarda belirtildiği şekliyle ve sırasıyla çalışmayı ger-
11 4 çekleştirir. …..
12 Minderde öne yuvarlanır. Engellerin önce üstünden sonra
13 altından geçer. Daha sonra jimnastik tahtasının üzerinden
14 5 5 kez çift ayak sıçrama yapar. Sıçrama bittiğinde engelin …..
15 sağından dolaşır ve denge tahtasından süratle geçer. En-
gellerin arkasından dolaşarak slalom koşu yapar. Sepetteki
16 topların yerini değiştirir ve öğrenci bitiş çizgisini geçer.
17 Yere serilen merdivenin başlangıç noktasından çift ayak
18 6 önce öne sonra yana doğru sıçrama gerçekleştirir. .......
19 Önce engelin üzerinden çift ayak sıçrama yaparak geçer.
20 7 Sonra trafik işaretlerinin arasıdan dolaşır. .......
21 Koşarak engellerin arasından slalom koşusu yapar ve sağ
22 8 ayağı ayak içi vuruş yapar. Tekrar sol ayağı ile uygulamayı .......
23 tekrar eder.
24 TOPLAM
25
Not: Öğrencinin çalışmadan alabileceği maksimum puan 40’tır. Öğrenci çalışmadan toplam 25 almış olsun. Bunu yüzlük
26 sisteme çevirelim. 25x100=2500 2500/40=63
27
28 Öğretmen Görüşü:
29
30