Page 66 - Matematik 9. Sınıf | Modelleme Etkinlik Kitabı
P. 66
9 9 MA Ortaöğretim Genel Müdürlüğü
MATEMATİKTEMATİK
LGS DEĞERLENDİRME
A ilçesinin Milli Eğitim Müdürü Sami Bey, sene başı ortaokul müdürleri toplantısı öncesinde okullarla
ilgili istatistikleri şefinden ister.
Toplantı öncesinde ilçedeki altı ortaokulun son 3 yıldaki LGS sonuçlarının ders bazında tanımlayıcı
özellikleri gösteren tablosunu eline alır ve tablodan çıkarımlarda bulunur.
1. Tablo
Cumhu- Cengiz Mimar
Türkiye Atatürk Malazgirt riyet O. Topel O. Fatih O. Sinan O.
LGS Ortala- O. Orta- O. Orta- Ortala-
ması laması laması Ortala- Ortala- ması Ortala-
ması ması ması
2018 12,55 8,5 13,5 11,5 13,5 15,75 13,1
Türkçe
(20 Soru) 2019 11,75 9 7,4 11,2 12,5 14 12,75
2020 10 7,6 13,1 9,5 11,75 13 12,3
2018 4,95 4,1 6,7 3,8 6,1 8,5 4,6
Matematik 2019 5,04 3,5 7,2 3,5 7,2 7,6 5,5
(20 Soru)
2020 4,89 3,8 8,1 4,3 6,5 7,2 6,3
2018 9,22 6,5 11,2 7,3 12,1 14,5 8,7
Fen
Bilimleri 2019 9,95 8,2 11,3 8,1 13 13,75 8,9
(20 Soru) 2020 10,21 7,5 10,2 7,9 10,5 14,6 9,5
2. Tablo
LGS Cengiz Mimar
Öğrenci Atatürk O. Malazgirt O. Cumhuriyet O. Fatih O.
Sayısı Topel O. Sinan O.
2018 45 53 71 75 48 46
2019 46 52 68 73 44 44
2020 44 55 69 74 40 47
1. ve 2. Tablo’ lardaki bilgilerden faydalanarak A ilçesinin Milli Eğitim Müdürü Sami Bey’ e ilçesi-
nin Türkçe, matematik ve fen bilimlerindeki başarısını değerlendirmesinde yardımcı olunuz.
64