Page 145 - Fizik Farklılaştırılmış Öğretim Etkinlikleri
P. 145

Fizik

                                        11.SINIF - FARKLILAŞTIRILMIŞ ÖĞRETIM ETKINLIKLERI



                               nelerdir?” (analiz), “Küresel aynaların ışığı toplama ve dağıtma özelliklerinin günlük
                               hayatı kolaylaştıracak şekilde  kullanımı nasıl olabilir?” (uygulama), “Küresel ayna-
                               lar günlük hayatta kötü amaçlarla kullanılıyor olabilir mi?” (tartışma) gibi ifadeler
                               yer alabilir. Öğretmen, sınıfı uygun şekilde gruplara ayırarak her gruba farklı ilgi
                               alanları ve zorluk derecelerini içeren küpler dağıtır. Öğrencilerin  bu küpler yardı-
                               mıyla çukur ve tümsek aynaların özelliklerini gözden geçirmeleri, birbirleriyle tar-
                               tışmaları, eksiklerini tespit etmeleri sağlanabilir.
                               ÜF1: Öğrencilerden sanal/gerçek veya düz/ters görüntülerin düzlem, çukur, tüm-
         Ürün                  sek aynalardan hangilerinde oluşabileceği ile ilgili bir kavram haritası oluşturma-
                               ları istenebilir.

                               FÖOD1: Öğretmen tahtanın tüm öğrenciler tarafından rahat görülebilmesini sağ-
         Fiziksel Öğrenme      lamak için sınıftaki ışığı düzenleyebilir.
         Ortamı Düzenlemeleri  FÖOD2:  Öğretmen  öğrencilerin  tahtayı  daha  rahat  görebilmeleri  için  sınıftaki
                               oturma düzeninde değişiklikler yapabilir.

























































                                                                                                         145
   140   141   142   143   144   145   146   147   148   149   150