Page 90 - Fizik Farklılaştırılmış Öğretim Etkinlikleri
P. 90

Fizik

        10.SINIF - FARKLILAŞTIRILMIŞ ÖĞRETIM ETKINLIKLERI



                               ve ana kol akımı üzerindeki etkilerini tartışabilirler.
                               ÜF1:  Öğretmen,  öğrencilerin  öğrenme  durumlarını  değerlendirmek  amacıyla  şu
                               soruyu yöneltebilir: "Elinizdeki elektrik devresi için 7Ω'luk bir dirence ihtiyaç duyu-
         Ürün                  yorsunuz ancak laboratuvarda yalnızca 12 Ω, 6 Ω ve 3 Ω'luk dirençler bulunmakta-
                               dır. Bu devrenin çalışması için bu dirençleri nasıl bir araya getirirsiniz?" Öğrenciler-
                               den bir poster hazırlayarak bu sorunun cevabını vermeleri istenebilir.
                               FÖOD1: Öğrencilerin tahtaya bakarken daha rahat bir pozisyonda olmalarını sağ-
         Fiziksel Öğrenme      lamak için öğrenci masaları, U düzeni şeklinde düzenlenebilir veya sıralar tahtaya
         Ortamı Düzenlemeleri
                               daha yakın konumlandırılabilir.

































































    90
   85   86   87   88   89   90   91   92   93   94   95