Page 90 - Fizik Farklılaştırılmış Öğretim Etkinlikleri
P. 90
Fizik
10.SINIF - FARKLILAŞTIRILMIŞ ÖĞRETIM ETKINLIKLERI
ve ana kol akımı üzerindeki etkilerini tartışabilirler.
ÜF1: Öğretmen, öğrencilerin öğrenme durumlarını değerlendirmek amacıyla şu
soruyu yöneltebilir: "Elinizdeki elektrik devresi için 7Ω'luk bir dirence ihtiyaç duyu-
Ürün yorsunuz ancak laboratuvarda yalnızca 12 Ω, 6 Ω ve 3 Ω'luk dirençler bulunmakta-
dır. Bu devrenin çalışması için bu dirençleri nasıl bir araya getirirsiniz?" Öğrenciler-
den bir poster hazırlayarak bu sorunun cevabını vermeleri istenebilir.
FÖOD1: Öğrencilerin tahtaya bakarken daha rahat bir pozisyonda olmalarını sağ-
Fiziksel Öğrenme lamak için öğrenci masaları, U düzeni şeklinde düzenlenebilir veya sıralar tahtaya
Ortamı Düzenlemeleri
daha yakın konumlandırılabilir.
90