Page 72 - İngilizce Farklılaştırılmış Öğretim Etkinlikleri
P. 72

İngilizce

        9.SINIF - FARKLILAŞTIRILMIŞ ÖĞRETİM ETKİNLİKLERİ



          ETKİNLİK 10

        TEMA 9: INVITATIONS AND CELEBRATIONS

                                E9.9.L2. Students will be able to recognise the most frequently used expressions
         Etkinliğe              related to shopping in a recorded text.
         Dönüştürülecek
         Öğrenme Çıktıları      E9.9.S3.  Students  will  be  able  to  give  and  receive  information  about  quantities,
                                numbers, price in conversations about shopping.

         Ön Koşul Beceriler /   Miktar, sayı, fiyat kavramlarını ve bunları ifade eden temel kelimeleri bilir.
         Temel Kabuller         Alışveriş yaparken kullanılan temel cümle yapılarını bilir.

         Tema Bazlı Öğrenci     Ürün ve fiyat karşılaştırması yaparken dil bilgisi yapılarını kullanmakta zorlanabilir.
         İhtiyaçları
                                              Farklılaştırma Alanları

                                İF1: Desteğe ihtiyaç duyan öğrenciye hazırlanan çalışma kâğıdı içeriğinde cümle
                                doldurma kısımları iki seçenek arasından veya kâğıdın üst kısmında hepsinin yazılı
                                olduğu kelimeler arasından seçerek doldurabileceği şekilde hazırlanır.
         İçerik
                                İF2: Role play tekniğinde desteğe ihtiyaç duyan öğrenci için temel alışveriş içeriğinin
                                olduğu kartlar verilir. Üzerinde rol playde kullanacağı konuşma cümleleri yer alan
                                görseller, kartlar verilir.

                                SF1: Desteğe ihtiyacı olan öğrenciye izletilen videoda kullanılan ve kullanılmayan
                                kelime  kalıpları  çalışma  kâğıdında  kelime  bulutu  olarak  verilir.  Öğrencinin  video
                                dinleme sırasında kullanılan kelime veya kelime kalıplarını işaretlemesi istenir.
         Süreç
                                SF2: Öğrenciye öğretmeni tarafından canlandıracağı role ilişkin kullanacağı cüm-
                                leler sessiz şekilde (öğrencinin duyabileceği-sufle) aktarılır. Öğrenci arkadaşlarına
                                canlandırmayı gerçekleştirir.
                                ÜF1: Desteğe ihtiyacı olan öğrenci için alışverişlere ilişkin görseller, kartlar altların-
                                da İngilizce yazılışları ile verilir. Öğrenci bildiği görselleri işaretler ve İngilizce yazılış-
                                larının yanında Türkçe yazılışlarını yazar.

                                ÜF2: Desteğe ihtiyaç duyan öğrenciye hazırlanan çalışma kâğıdı içeriğinde cümle
                                doldurma kısımları iki seçenek arasından veya kâğıdın üst kısmında hepsinin yazılı
         Ürün
                                olduğu kelimeler arasından seçerek doldurması istenir.
                                ÜF3: Desteğe ihtiyacı olan öğrenci için ders başlamadan önce öğretmen tarafından
                                konuya ilişkin bildiklerini Türkçe olarak yazmalarını, ders sonunda da öğrendiklerini
                                Türkçe olarak yazmasını ister. Ardından çeviri araçları yardımı ile İngilizceye çevire-
                                rek simit görselinde uygun olan yere eklenir.
         Fiziksel Öğrenme       FÖOD1: Öğretmeni tarafından canlandıracağı role ilişkin kullanacağı cümleleri du-
         Ortamı Düzenlemeleri   yabileceği bir ortam sunulur veya küçük bir kulaklık kullanılabilir.








    72
   67   68   69   70   71   72   73   74   75   76   77