Page 23 - Matematik Farklılaştırılmış Öğretim Etkinlikleri
P. 23
Matematik
9.SINIF - FARKLILAŞTIRILMIŞ ÖĞRETIM ETKINLIKLERI
ÜF4: Öğretmen, öğrencilerden ders boyunca oluşturdukları çalışmaları bir
portfolyo olarak toplamalarını isteyebilir. Bu portfolyolar, öğrencilerin ilerle-
mesini kapsamlı bir şekilde gösterir ve öğretmenlere, öğrencilerin gelişimine
dair derinlemesine bilgi sağlar. Portfolyo değerlendirme, öğrencilerin ders
sürecindeki çeşitli çalışmalarını ve projelerini içerir, bu da onların genel per-
formansını daha iyi yansıtır.
ÜF5: Değerlendirme sürecini tamamlayıcı olarak öğretmen düzenli geri bil-
dirim oturumları düzenleyebilir. Bu oturumlar, öğrencilerin çalışmaları hak-
kında yapılandırılmış geri bildirimler almasını ve öğretmenle birlikte değer-
lendirme sürecini gözden geçirmesini sağlar. Ayrıca, öğrenciler arası iş birliği
için düzenlenen çalışmalar, öğrencilerin birbirlerinden öğrenmelerini ve bir-
likte çözüm üretmelerini teşvik eder.
FÖOD1: Öğretmen, öğrencilerin grup çalışması yapabilmeleri için sıra ve
Fiziksel Öğrenme Ortamı
Düzenlemeleri masaları düzenleyebilir. Grup çalışmasına fiziki erişim konusunda sınırlılık
yaşayan öğrenciler için rahat hareket edilebilecek ortamı sağlayabilir.
23