Page 23 - Matematik Farklılaştırılmış Öğretim Etkinlikleri
P. 23

Matematik

                                          9.SINIF - FARKLILAŞTIRILMIŞ ÖĞRETIM ETKINLIKLERI



                                     ÜF4: Öğretmen, öğrencilerden ders boyunca oluşturdukları çalışmaları bir
                                     portfolyo olarak toplamalarını isteyebilir. Bu portfolyolar, öğrencilerin ilerle-
                                     mesini kapsamlı bir şekilde gösterir ve öğretmenlere, öğrencilerin gelişimine
                                     dair derinlemesine bilgi sağlar. Portfolyo değerlendirme, öğrencilerin ders
                                     sürecindeki çeşitli çalışmalarını ve projelerini içerir, bu da onların genel per-
                                     formansını daha iyi yansıtır.
                                     ÜF5: Değerlendirme sürecini tamamlayıcı olarak öğretmen düzenli geri bil-
                                     dirim oturumları düzenleyebilir. Bu oturumlar, öğrencilerin çalışmaları hak-
                                     kında yapılandırılmış geri bildirimler almasını ve öğretmenle birlikte değer-
                                     lendirme sürecini gözden geçirmesini sağlar. Ayrıca, öğrenciler arası iş birliği
                                     için düzenlenen çalışmalar, öğrencilerin birbirlerinden öğrenmelerini ve bir-
                                     likte çözüm üretmelerini teşvik eder.




                                     FÖOD1:  Öğretmen,  öğrencilerin  grup  çalışması  yapabilmeleri  için  sıra  ve
         Fiziksel Öğrenme Ortamı
         Düzenlemeleri               masaları  düzenleyebilir.  Grup  çalışmasına  fiziki  erişim  konusunda  sınırlılık
                                     yaşayan öğrenciler için rahat hareket edilebilecek ortamı sağlayabilir.




















































                                                                                                         23
   18   19   20   21   22   23   24   25   26   27   28