Page 28 - Matematik Farklılaştırılmış Öğretim Etkinlikleri
P. 28
Matematik
9.SINIF - FARKLILAŞTIRILMIŞ ÖĞRETIM ETKINLIKLERI
ÜF1: Desteklenmeye ihtiyacı olan öğrenciler için uygulama sırasında performans-
larına dayalı ek çalışma kâğıdı sunulabilir.
ÜF2: Öğretmen etkinlik boyunca öğrencilerin bireysel ve grup etkinliklerine katılı-
mını, talep edilen uygulamaları gerçekleştirmelerini gözlemleyerek değerlendire-
bilir.
ÜF3: Öğrenciler, öğrendikleri kavramları gruplar halinde çoklu ortam sunumlarına
Ürün dönüştürebilirler. Bu sunumlar, ders boyunca öğrendikleri üslü sayılar ve köklü gös-
terimler gibi matematiksel kavramları içerebilir. Öğretmen, bu sunumları değerlen-
dirirken öğrencilerin kavramları ne kadar iyi kavradıklarını ve sunum becerilerini
gözlemleyebilir.
ÜF4: Öğrenciler, ders boyunca yapmış oldukları çalışmaları, projeleri ve etkinlikleri
dijital bir portfolyoda toplayabilirler. Bu portfolyo, öğrencilerin ders boyunca gös-
termiş oldukları gelişimi ve öğrenme sürecini detaylı bir şekilde yansıtabilir.
FÖOD1: Öğretmen, öğrencilerin grup çalışması yapabilmeleri için sıra ve masaları
Fiziksel Öğrenme
Ortamı Düzenlemeleri düzenleyebilir. Grup çalışmasına fiziki erişim konusunda sınırlılık yaşayan öğrenci-
ler için rahat hareket edilebilecek ortamı oluşturur.
28