Page 28 - Matematik Farklılaştırılmış Öğretim Etkinlikleri
P. 28

Matematik

        9.SINIF - FARKLILAŞTIRILMIŞ ÖĞRETIM ETKINLIKLERI



                               ÜF1: Desteklenmeye ihtiyacı olan öğrenciler için uygulama sırasında performans-
                               larına dayalı ek çalışma kâğıdı sunulabilir.
                               ÜF2: Öğretmen etkinlik boyunca öğrencilerin bireysel ve grup etkinliklerine katılı-
                               mını, talep edilen uygulamaları gerçekleştirmelerini gözlemleyerek değerlendire-
                               bilir.

                               ÜF3: Öğrenciler, öğrendikleri kavramları gruplar halinde çoklu ortam sunumlarına
         Ürün                  dönüştürebilirler. Bu sunumlar, ders boyunca öğrendikleri üslü sayılar ve köklü gös-
                               terimler gibi matematiksel kavramları içerebilir. Öğretmen, bu sunumları değerlen-
                               dirirken öğrencilerin kavramları ne kadar iyi kavradıklarını ve sunum becerilerini
                               gözlemleyebilir.
                               ÜF4: Öğrenciler, ders boyunca yapmış oldukları çalışmaları, projeleri ve etkinlikleri
                               dijital bir portfolyoda toplayabilirler. Bu portfolyo, öğrencilerin ders boyunca gös-
                               termiş oldukları gelişimi ve öğrenme sürecini detaylı bir şekilde yansıtabilir.


                               FÖOD1: Öğretmen,  öğrencilerin grup çalışması yapabilmeleri için sıra ve masaları
         Fiziksel Öğrenme
         Ortamı Düzenlemeleri  düzenleyebilir. Grup çalışmasına fiziki erişim konusunda sınırlılık yaşayan öğrenci-
                               ler için rahat hareket edilebilecek ortamı oluşturur.


















































    28
   23   24   25   26   27   28   29   30   31   32   33