Page 127 - Sosyal Kabulü ve Olumlu Sınıf İklimimi Sağlama
P. 127
SOSYAL KABULÜ VE OLUMLU SINIF İKLİMİNİ SAĞLAMA
Değerlendirme
Öğretmen, “Peki konuştuğumuz bu esneklik becerilerinin iletişimde olduğu ve olmadığı durumları düşünelim.
Neler olabileceğini iki farklı başlık altında tahtaya yazalım.” der ve öğrencilerin iletişimde esneklik üzerine
fikirlerini paylaşmaları için teşvik edilir.
Uyarlama
Görmede güçlük yaşayan öğrenci için oluşan nesne şekilleri sesli olarak tasvir edilebilir.
Bilişsel güçlük yaşayan öğrenciler için kurallar tek tek uygulamalı olarak açıklanabilir.
Bilişsel güçlük yaşayan öğrenciler için dokunma hassasiyetleri varsa etkinliğin ilk kuralı olan birbirine
dokunma kısmında ortak bir ip, kâğıt vb. tutma gibi düzenleme yapılabilir.
127