Page 49 - Tarih Farklılaştırılmış Öğretim Etkinlikleri
P. 49
Tarih
9.SINIF - FARKLILAŞTIRILMIŞ ÖĞRETIM ETKINLIKLERI
ÜF1: Dinleyici gruba akran değerlendirme formu verilerek sunum yapan grubun
sunduğu bilgilerin akranları tarafından değerlendirmeleri sağlanabilir.
Ürün
ÜF2: Oyunlaştırmada öğrencilerin tahtaya oluşturacakları yazılı ve sözlü hukuk
kuralları özelliklerini dijital ortamda oluşturabilirler. Öğrencilerden şema, kavram
haritası vb. grafik düzenleyiciler oluşturmaları istenebilir.
FÖOD1: Grup çalışmaları için gruptaki öğrencilerin birbirini rahatlıkla görebileceği
ve duyabileceği şekilde oturma düzeni oluşturulabilir. Oturma alanları öğrencilerin
Fiziksel Öğrenme ışık yoğunluğu ve yönü, bu öğrencilerin görme yeteneklerini en iyi şekilde kullanma-
Ortamı Düzenlemeleri larına imkân tanıyacak şekilde oluşturulabilir.
FÖOD2: Öğrencilerin oyun sırasında öğretmen masasına ve tahtaya rahatlıkla ula-
şabilecekleri şekilde grup alanları oluşturulabilir.
49