Page 49 - Tarih Farklılaştırılmış Öğretim Etkinlikleri
P. 49

Tarih

                                          9.SINIF - FARKLILAŞTIRILMIŞ ÖĞRETIM ETKINLIKLERI



                               ÜF1: Dinleyici gruba akran değerlendirme formu verilerek sunum yapan grubun
                               sunduğu bilgilerin akranları tarafından değerlendirmeleri sağlanabilir.
         Ürün
                               ÜF2:  Oyunlaştırmada  öğrencilerin  tahtaya  oluşturacakları  yazılı  ve  sözlü  hukuk
                               kuralları özelliklerini dijital ortamda oluşturabilirler. Öğrencilerden şema, kavram
                               haritası vb. grafik düzenleyiciler oluşturmaları istenebilir.

                               FÖOD1: Grup çalışmaları için gruptaki öğrencilerin birbirini rahatlıkla görebileceği
                               ve duyabileceği şekilde oturma düzeni oluşturulabilir. Oturma alanları öğrencilerin
         Fiziksel Öğrenme      ışık yoğunluğu ve yönü, bu öğrencilerin görme yeteneklerini en iyi şekilde kullanma-
         Ortamı Düzenlemeleri  larına imkân tanıyacak şekilde oluşturulabilir.
                               FÖOD2: Öğrencilerin oyun sırasında öğretmen masasına ve tahtaya rahatlıkla ula-
                               şabilecekleri şekilde grup alanları oluşturulabilir.






























































                                                                                                         49
   44   45   46   47   48   49   50   51   52   53   54