Page 119 - Türk Dili ve Edebiyatı Farklılaştırılmış Öğretim Etkinlikleri
P. 119

Türk Dili ve Edebiyatı

                                        11.SINIF - FARKLILAŞTIRILMIŞ ÖĞRETIM ETKINLIKLERI



                               SF1: Görüş duygu ve düşüncelerini ifade etmekte zorlanan öğrencilere seçenekler
                               sunularak ya da sözel ipuçları ile yönlendirilerek cevap vermeleri sağlanabilir.
                               SF2: Öğrenci grupları oluşturulurken desteğe ihtiyacı olan öğrencilerle onlara des-
         Süreç                 tek olabilecek öğrencilerin aynı grupta olması sağlanabilir.
                               SF3: Gruplara verilen süre öğrencilerin seviye ve ihtiyaçları doğrultusunda artırı-
                               labilir veya azaltılabilir. Öğretmen gruplara rehberlik ederek tüm grup üyelerinin
                               etkinliğe katılımını sağlayabilir.

                               ÜF1:  Çalışma  yaprağındaki  sorular  kolaylaştırılabilir.  Hatırlatıcı  ve  yönlendirici
         Ürün
                               görsel destekler kullanılabilir.
                               FÖOD1: Etkileşimli tahtadan açılacak videoları görmekte, duymakta veya takip
         Fiziksel Öğrenme      etmekte zorlanan öğrenciler sınıfta uygun yerlere oturtulabilir.
         Ortamı Düzenlemeleri  FÖOD2: Etkileşimli tahtadan videolar açılırken öğrencilerin gereksinimlerine göre
                               ekran ayarları ve videonun oynatma hızı ayarlanabilir.

























































                                                                                                         119
   114   115   116   117   118   119   120   121   122   123   124