Page 119 - Türk Dili ve Edebiyatı Farklılaştırılmış Öğretim Etkinlikleri
P. 119
Türk Dili ve Edebiyatı
11.SINIF - FARKLILAŞTIRILMIŞ ÖĞRETIM ETKINLIKLERI
SF1: Görüş duygu ve düşüncelerini ifade etmekte zorlanan öğrencilere seçenekler
sunularak ya da sözel ipuçları ile yönlendirilerek cevap vermeleri sağlanabilir.
SF2: Öğrenci grupları oluşturulurken desteğe ihtiyacı olan öğrencilerle onlara des-
Süreç tek olabilecek öğrencilerin aynı grupta olması sağlanabilir.
SF3: Gruplara verilen süre öğrencilerin seviye ve ihtiyaçları doğrultusunda artırı-
labilir veya azaltılabilir. Öğretmen gruplara rehberlik ederek tüm grup üyelerinin
etkinliğe katılımını sağlayabilir.
ÜF1: Çalışma yaprağındaki sorular kolaylaştırılabilir. Hatırlatıcı ve yönlendirici
Ürün
görsel destekler kullanılabilir.
FÖOD1: Etkileşimli tahtadan açılacak videoları görmekte, duymakta veya takip
Fiziksel Öğrenme etmekte zorlanan öğrenciler sınıfta uygun yerlere oturtulabilir.
Ortamı Düzenlemeleri FÖOD2: Etkileşimli tahtadan videolar açılırken öğrencilerin gereksinimlerine göre
ekran ayarları ve videonun oynatma hızı ayarlanabilir.
119