Page 20 - Türk Dili ve Edebiyatı Farklılaştırılmış Öğretim Etkinlikleri
P. 20
9.SINIF - FARKLILAŞTIRILMIŞ ÖĞRETİM ETKİNLİKLERİ LİSTESİ
Sayfa
Sıra Tema Öğrenme Çıktısı Etkinlik Adı
No
TDE1.1. “Sözün İnceliği” temasında ele alınan metinlerde
Sözün İnceliği (1. dinlemeyi/izlemeyi yönetebilme
1 Tema, Dinleme/ Edebiyat 21
Bahçesi
İzleme) TDE1.2. “Sözün İnceliği” temasında ele alınan metinlerde
anlam oluşturabilme.
Sözün İnceliği (1. TDE2.2. “Sözün İnceliği” temasında ele alınan metinlerde Fikrimin İnce
2 26
Tema, Okuma) anlam oluşturabilme Gülü
Anlam Arayışı TDE2.1. “Anlam Arayışı” temasında ele alınan metinlerde
3 Anlam Hazinesi 31
(2.Tema, Okuma) okumayı yönetebilme
TDE3.1. Konusunu ana düşünce etrafında detaylandırdığı akıcı
bir konuşma sürecini yönetebilme
Anlam Arayışı TDE3.2. Konusunu ana düşünce etrafında detaylandırdığı Kahramanın
4 35
(2.Tema, Konuşma) konuşma içeriğini oluşturabilme Dilinden
TDE3.3. Konusunu ana fikir etrafında detaylandırdığı
konuşmasında kural uygulayabilme
Anlamın Yapı Taşları
5 (3. Tema, Dinleme/ TDE1.1. “Anlamın Yapı Taşları” temasında ele alınan metinlerde Köşe Bucak 41
Anadolu
dinleme/izlemeyi yönetebilme
İzleme)
Anlamın Yapı Taşları TDE2.1. “Anlamın Yapı Taşları” temasında ele alınan metinlerde
6 Hikâye Ağacım 45
(3. Tema, Okuma) okumayı yönetebilme
Dilin Zenginliği
7 (4.Tema, Dinleme/ TDE1.1. “Dilin Zenginliği” temasında ele alınan metinlerde Ben Kimim? 50
dinlemeyi/izlemeyi yönetebilme
İzleme)
Dilin Zenginliği TDE2.1. “Dilin Zenginliği” temasında ele alınan metinlerde
8 Romanın Rengi 54
(4.Tema, Okuma) okumayı yönetebilme
Dilin Zenginliği TDE3.1. Dilin zenginliğini kullandığı akıcı bir konuşma sürecini Edebî Dilin
9 59
(4.Tema, Konuşma) yönetebilme Güzelliği
Dilin Zenginliği TDE4.1. Öz yaşam öyküsünü oluşturabilmek için bir yazılı Benim
10 64
(4.Tema, Yazma) anlatım sürecini yönetebilme Yolculuğum