Page 60 - İMGESEL RESİM 12
P. 60

2. ÜNİTE




              2. ÜNİTE: İMGESEL TASARIM UYGULAMALARI

                   Bu Ünitede Neler Öğrenilecek?
                   İmgesel resimde; çocuk oyunları, çevre ve doğa, tarihi eserler, müzeler ve ören yerleri, günlük ve geç-
                 miş yaşantılar, duygular ve hayvanlar ile ilgili imgesel tasarımların nasıl yapılacağı öğrenilecektir.



                2.1. Çocuk Oyunları ile İlgili İmgesel Tasarımlar


                KONUYA BAŞLARKEN


























                   Görsel 2.1: Oyun oynayan çocuklar                                                                              Görsel 2.2: Oyun oynayan çocuklar


                 •  Bu görsellerde çocuklar sizce hangi oyunları oynuyorlar?
                 •  Oynanan oyunların kuralları hakkında neler söyleyebilirsiniz?
                 •  Genellikle hangi tür oyunları oynadığınızı ve oyun oynarken hangi oyuncakları kullandığınızı
                    hayal ediniz. Oyun arkadaşlarınızın isimlerini, oyun sırasında başınızdan geçen sakarlıkları ve oyun
                    kazalarını düşünüp sınıf arkadaşlarınızla paylaşınız.

                    Yukarıdaki soruları dikkate alarak, çocukluğunuza ait oyun anılarınızdan bir tanesini aşağıdaki boş
                 alana kısa bir metin şeklinde yazınız.


                .................................................................................................................................................................................................................
                ................................................................................................................................................................................................................
                ................................................................................................................................................................................................................
                ................................................................................................................................................................................................................
                ................................................................................................................................................................................................................
                ................................................................................................................................................................................................................
                ................................................................................................................................................................................................................

                ................................................................................................................................................................................................................
                ................................................................................................................................................................................................................
                ................................................................................................................................................................................................................





         58
   55   56   57   58   59   60   61   62   63   64   65